ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אימה בקהילה החרדית ברחובות

ילד חרדי הוכה באלימות קשה: "התוקף אמר שהוא שונא חרדים"

גבר כבן 60 נעצר אתמול על ידי המשטרה, לאחר שלפי החשד הכה ילד חרדי כבן 8 ששיחק יחד עם אחיו מתחת לביתו ברחובות | החשוד, לפי עדי ראייה, לא הכחיש את התקיפה ואמר לאחר מעשה כי היכה את הילד כיוון שהוא "שונא חרדים" | בקהילה מביעים חשש מגל אלימות נגד תושבים

ילד חרדי הוכה באלימות קשה: "התוקף אמר שהוא שונא חרדים"
אלימות, אילוסטרציה צילום: pixabay

ילד חרדי, כבן 8, הותקף אתמול (שני) באלימות קשה על ידי אלמוני סמוך לאחת השכונות החרדיות ברחובות. האירוע החמור התרחש בעת שהילד שיחק עם שני אחיו וחבריו מתחת לביתו. התקרית האלימה גרמה לזעזוע רב בקהילה החרדית בעיר.

התוקף, לפי החשד, הכה את הילד וסטר קשות בפניו. עוברי אורח ששמעו את צעקותיו של הילד מיהרו למקום וניסו לעכב את החשוד. כוחות משטרה מתחנת רחובות הוזעקו למקום ועצרו את החשוד לחקירה. בהמשך יוחלט האם להביאו בפני בית המשפט לצורך הארכת מעצרו.

אחד הילדים שהיו עדים לתקרית סיפר לאחר מכן כי התוקף "תפס את הילד, הניף אותו והשליך אותו על הקרקע. לדבריו, האלימות נמשכה במשך מספר דקות. "הוא הוא לא הפסיק להרביץ לו גם אחרי שהילד החל לצעוק ולבקש שיעצור".

גורם חינוכי בקהילה החרדית ברחובות ששוחח עם 'בחדרי חרדים' העלה חשש כי האירוע עלול לגרום לטראומה לילדים שהיו עדים לאלימות. "מדובר באירוע בלתי נתפס", אמר. הגורם, שמכיר את הילד, אומר כי מדובר ב"ילד עדין שלא פוגע באיש. לא ברור מדוע הוא נטפל דווקא אליו".

לפי עדי ראייה, החשוד שנעצר על ידי המשטרה, לא הכחיש כי היכה את הילד. "הוא אמר לשוטרים שהיכה את הילד כי הוא 'שונא חרדים'". התקיפה האלימה מגיעה ברקע גל האלימות כנגד חרדים בירושלים מצד ערבים, ואירועים נוספים שהתרחשו באשדוד ובריכוזים חרדים נוספים.

בתחילת השבוע דווח ב'בחדרי חרדים', על אלימות קשה כנגד תושבים חרדים באשדוד במהלך השבת האחרונה. על פי תלונות תושבים שהתקבלו ל'בחדרי חרדים', בליל שבת הסתובב אלמוני והיכה עוברים ושבים ברחובות רובע ז' בעיר.

לאור גל התקיפות התושבים ביקשו מכל מי שיש ברשותו מצלמות אבטחה באזור רחובות הורקנוס והרב לוין, גם בין הבניינים, שיבדוק האם ניתן לזהות את התוקף שלבש, לטענתם, מכנס עם פס לבן וקפוצ'ון.

אלימות תקיפה רחובות ילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד