ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אנחת רווחה

'תוקף החרדים' שהטיל אימה באשדוד - נעצר

הקלה בעיר אשדוד: אחרי שבתקופה האחרונה הטיל את אימתו על תושביה החרדים של העיר, במהלך הלילה פרסמה המשטרה כי הצליחה לשים את ידיה על חשוד בתקיפת התושבים לכל אורך הימים האחרונים

'תוקף החרדים' שהטיל אימה באשדוד - נעצר
מעצר. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תושב אשדוד בשנות ה-20 לחייו, נעצר הלילה (בין שלישי לרביעי) על ידי המשטרה, בחשד שתקף בתקופה האחרונה תושבים רבים - בגלל חזותם החרדית. הלילה התקבל דיווח במשטרה על מקרה דומה של תקיפת חרדי. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד לחקירה.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', תושבים רבים התלוננו כי במהלך השבת הסתובב אלמוני והיכה עוברים ושבים ברחובות רובע ז' בעיר אשדוד. לאור גל התקיפות, התושבים ביקשו מכל מי שיש ברשותו מצלמות אבטחה, יבדוק אם ניתן לזהות באמצעותן את התוקף.

”משטרת ישראל פתחה במהלך הימים האחרונים בחקירה, בעקבות דיווחים שהתקבלו אודות אדם שתוקף באופן אקראי אזרחים בעיר אשדוד, כאשר כולם בעלי חזות חרדית", נמסר הבוקר מהמשטרה.

במשטרה ציינו, כי במהלך פעילות מבצעית שנערכה הלילה בעיר, סמוך לחצות התקבל דיווח דומה במוקד המשטרה על תקיפה, אליו מיד הגיבו השוטרים שהיו בפעילות באזור, ותוך זמן קצר איתרו את החשוד במעשה בשנות ה-20 לחייו ועצרו אותו לחקירה.

החשוד נחקר בשעה זו בתחנת המשטרה, ובהמשך היום יובא לדיון בעניינו בבית המשפט. סגן ראש עיריית אשדוד יחיאל ויינגרטן שוחח במוצאי שבת עם 'בחדרי חרדים' והבהיר כי מדובר בתקיפות חמורות שאסור שיתרחשו. "לא מדובר רק בתקיפות שהתרחשו במהלך יום השבת, אלא מדובר בגל תקיפות שהחל ביום רביעי, המשיך בחמישי והגיע לשיא בשבת", אמר.

 

אשדוד משטרת ישראל תקיפת חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד