כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מאיים על מנדלבליט

סמוטריץ' זועם: העם יתמרד נגד ניסיון להפיכה שלטונית

בבוקר שאחרי הדרמה סביב מינוי שר המשפטים, יו"ר הציונות הדתית תוקף בחריפות את המחשבה להוציא את נתניהו לנבצרות ומאיים כי העם לא ייתן למהלך כזה לצאת לפועל. "יאבק על עצמאותו וריבונותו"

סמוטריץ' זועם: העם יתמרד נגד ניסיון להפיכה שלטונית
בצלאל סמוטריץ' צילום: ליאב פלד

הדרמה אמש (שלישי) בישיבת הממשלה שהתכנסה לדון בנוגע למינוי שר משפטים לפי דרישת בג"צ, עוררה סערה פוליטית נרחבת. בשמאל מיהרו למנף את "המחטף" שעשה נתניהו כשהעלה להצבעה את מינויו של אופיר אקוניס לשר בניגוד לעמדת היועמ"ש, וטענו כי בכך נתניהו ביצע "פיגוע חוקתי" שכמוהו לא היה.

בכיר הפרקליטות לשעבר שי ניצן מיהר להתראיין תחת כל מיקרופון מזדמן ותקף בחריפות אופיינית את נתניהו ומהלכיו. כמוהו, גם הפוליטיקאים ואנשי התקשורת מהשמאל תקפו בחריפות, ואף הוסיפו כי על מנדלבליט ובג"צ להוציא את נתניהו לנבצרות, מהלך שבדרך כלל שמור רק למקרים יוצאי דופן כמו מחלה של ראש ממשלה.

יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' תוקף הבוקר בחריפות את הדרישה להוציא את נתניהו לנבצרות ומכנה זאת "איום על הדמוקרטיה" ומאיים כי אם מהלך כזה יצא לפועל העם יאבק בעוצמה נגד.

"צריך לומר בקול ברור", כותב סמוטריץ', "מנדלבליט לא מוסמך להוציא את ראש הממשלה לנבצרות. אין חוק כזה ואין חיה כזו. האיום המסוכן הזה אינו איום על נתניהו", מדגיש יו"ר 'הציונות הדתית', "הוא בכלל לא העניין. זה איום על הדמוקרטיה ועל העם ואם מנדלבליט יוביל בכוחנות הפיכה שלטונית הוא יפגוש כוחנות נגדית של העם שיאבק על עצמאותו וריבונותו".

בצלאל סמוטריץ' אביחי מנדלבליט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד