י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הילולת רשב"י במירון

הרבנים נועדו עם המשטרה: "למנוע חילולי שבת"

ל"ג בעומר חל השנה ביום שישי והחשש מחילולי שבת שעלולים להיווצר הביא את נציגי ועדת הרבנים לענייני שבת לפעול בנושא | בפגישה שקיימו עם רב המשטרה רמי ברכיהו התריעו הנוכחים לשמור ולהקפיד שלא להגיע למירון אחר השעה 13:00 מחשש לחילולי שבת של השוטרים 

הרבנים נועדו עם המשטרה: "למנוע חילולי שבת"
נציגי ועדת הרבנים עם רב המשטרה צילום: באדיבות המצלם

במאמץ למנוע חילולי שבת בל"ג בעומר במירון, נועדו רב המשטרה נצ"מ הרב רמי ברכיהו ונציגי ועדת הרבנים לענייני שבת בראשותו של מזכיר הוועדה, נציגם של גדולי ישראל לענייני השבת, הרב יצחק גולדקנופף.

במהלך הישיבה הוצגו האתגרים והמאמץ שמשקיעה משטרת ישראל, על מנת למנוע חילולי שבת חלילה בשל העובדה של"ג בעומר חל השנה ביום שישי. בסיום הישיבה, הוחלט לצאת בקריאה לציבור להשתדל ולהימנע מלהגיע לאזור מירון ביום שישי לאחר השעה 13:00, אלא א"כ מדובר במתעתדים לשהות בשבת במירון או ביישובים הסמוכים אליהם.

הגעה לאזור מירון לאחר השעות הללו, עלולה לגרום לחילול שבת של השוטרים, וכן חשש לחילול שבת שעלול להתרחש בעקבות בעיות בחזרה באמצעות התחבורה הציבורית.

נציגי ועדת הרבנים לענייני שבת עם רב המשטרה

מזכיר ועדת הרבנים לענייני שבת הרב יצחק גולדקנופף אמר בפגישה: "אני מודה לרב המשטרה הרב רמי ברכיהו שמשקיע ביחד הפיקוד הבכיר במשטרה שעות רבות של מחשבה על מנת למנוע חילולי שבת. כדאי הוא רבי שמעון שנעשה כל מאמץ על מנת לשמור שלא יגרם חלילה על ידי העלייה לציון חילול שבת".

רב המשטרה נצ"מ הרב רמי ברכיהו הרחיב בדבריו על ההכנות הרבות שנעשות השנה על ידי כלל המפקדים והשוטרים במטרה לשמור על ביטחונם של העולים למירון, ועל ההשתדלות לפעול ברוח ישראל סבא.

"אני מודה לחברי ועדת הרבנים ולידידי הרב יצחק גולדקנופף, ששמו לנגד עיניהם את המטרה החשובה, לפנות לציבור וליידע אותו על החששות שעלולים להיות בהגעה בשעה מאוחרת ביום שישי למירון. אני סמוך ובטוח שהציבור ימלא אחר הבקשה של ועדת הרבנים ויעשה הכול כדי למנוע חילול שבת חלילה", אמר.

רמי ברכיהו יצחק גולדקנופף ועדת הרבנים לעניני השבת לג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד