כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"הפגישה הייתה טובה"

דרמה במערכת הפוליטית: בנט נפגש עם עבאס

ברקע המגעים בגוש השינוי ולקראת סוף המנדט שניתן לנתניהו, יו"ר 'ימינה' מעלה הילוך לקראת הקמת ממשלה, והיום נועד יו"ר המפלגה האיסלאמית ודנו על המצב הפוליטי: "הפגישה הייתה טובה" | בתוך כך, גם בכיר 'תקווה חדשה' נפגש לפיד

דרמה במערכת הפוליטית: בנט נפגש עם עבאס
בנט \ מנסור עבאס צילום: פלאש 90 - יונתן זינדל

בעוד ראש הממשלה נתניהו מנסה בימי המנדט האחרונים שנותרו לו להקים קאוליציה, היום (רביעי) יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט נועד עם יו"ר 'רע"מ' מנסור עבאס.

השנים נפגשו הבוקר בלשכתו של בנט בכנסת, ודנו בעמדות שתי המפלגות בעקבות המצב הפלונטר הפוליטי: "הפגישה הייתה טובה", נמסר עם פרסום הידיעה.

פגישתו של יו"ר 'ימינה' עבאס, באה לאחר שבימים האחרונים נרשמה התחממות ביחסים בין האחרון ל'ליכוד', כשהשיא הגיע בדיל שרקחו על כך שעבאס מקבל את יו"ר הוועדה לענייני ערבים, בתמורה לתמיכה בהצעת מפלגת השלטון על הרכב הנשיאות בכנסת.

למרות שנפגש עם עבאס והוא מנהל מו"מ עם גוש השינוי, אתמול דווח כי יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט הביע חשש בפני בכירי גוש השינוי, כי לא יצליח לשכנע את כל מפלגתו לשבת בממשלה עימם.

על פי הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן 11', בכירים בגוש השינוי טוענים: "בנט הביע חשש בשיחות סגורות ששניים מחברי ימינה לא יצטרפו להקמת ׳ממשלת שינוי׳".

מפלגת 'ימינה' מסרה בתגובה: "הדיווח של התאגיד הוא פייק ניוז מוחלט. הדברים לא נאמרו, ולא במקרה הספין מיוחס ל"בכירים". פניה לתגובה הייתה מונעת את המבוכה".

מוקדם יותר היום החל קמפיין במפלגת 'הציונות הדתית' של סמוטריץ', נגד הצטרפותו של בנט לממשלה עם גוש השינוי, ונגד ישיבתם בממשלה שנתמכת על ידי עבאס ו'הרשימה המשותפת'.

בקמפיין, אשר ימצא ברשתות החברתיות, עיתונים ובאתרי אינטרנט המזוהים עם הימין ופרסומים בבתי-הכנסת, יודגש בעיקר ההבטחות של 'ימינה' טרם הבחירות, שעכשיו הם מתכוונים להפר.

"איילת, אל תנטשי את הימין לטובת השמאל", נכתב באחת המודעות שמכוונות אל בכירת 'ימינה', ומועדה אחרת אף יותר חריפה, "נפתלי, ממשלה עם עבאס, היא ממשלה עם החמאס".

לבד מפגישת בנט ועבאס, הבוקר דיווח הכתבת הפוליטית של 'וואלה' טל שלו, כי בכיר 'תקווה חדשה' זאב אלקין נפגש היום עם יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, זאת על רקע סיום המנדט של נתניהו.

 

נפתלי בנט מנסור עבאס יאיר לפיד גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד