כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
המודעה שלא אושרה לפרסום

ישורת אחרונה: 'הציונות הדתית' בקמפיין נגד בנט

ברקע הדרמה המשפטית סביב מינוי שר משפטים, במפלגתו של סמוטריץ' החלו היום בקמפיין אגרסיבי נגד הצטרפות 'ימינה' לממשלת השינוי: "לא נאפשר לגנוב את קולות הימין" | בנוסף פירטו את הקמפיין: "יוזכרו הבטחות הבחירות המרכזיות"

ישורת אחרונה: 'הציונות הדתית' בקמפיין נגד בנט
נפתלי בנט/בצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לקראת סיום המנדט של נתניהו, היום (רביעי) פתחו במפלגת 'הציונות הדתית' בקמפיין נגד כוונת בנט ללכת לממשלת שינוי.

בקמפיין, אשר יפורסם ברשתות החברתיות, עיתונים ובאתרי אינטרנט המזוהים עם הימין ופרסומים בבתי-הכנסת, יודגש בעיקר ההבטחות של 'ימינה' טרם הבחירות, שכעת הם מתכוונים להפר.

"איילת, אל תינטשי את הימין לטובת השמאל", נכתב באחת המודעות שמכוונות אל בכירת 'ימינה', לצד מודעה אחרת חריפה אף יותר, "נפתלי, ממשלה עם עבאס, היא ממשלה עם החמאס".

על פי דיווח של הכתב הפוליטי של 'וואלה' יקי אדמקר, את המודעה האחרונה בחברת פרסום אחת סירבו לעלות, אך במפלגה נחושים בכל זאת לפרסמה.

המודעה שלא אושרה לפרסום

"יוזכרו הבטחות הבחירות המרכזיות עליהן חזרו שוב ושוב בתקשורת נפתלי בנט, איילת שקד, מתן כהנא ומועמדי הרשימה", פירטו ב'ציונות הדתית' והמשיכו, "ואותן הם מפירים בהקמת ממשלת השמאל על מנת שבנט יתמנה לראשות ממשלה עם 7 מנדטים בלבד".

במפלגה הדגישו: "בנוסף יחדד הקמפיין את שיתוף הפעולה הצפוי בין בנט ותומכי הטרור מרע״מ בראשות מנסור עבאס והרשימה המשותפת בראשות עודה".

"לא נאפשר לבנט ושקד לשקר ולגנוב את קולות הימין. נזכיר לציבור בדיוק מה הם הבטיחו ונדאג לאפס לגיטימציה ציבורית מצד בוחריהם. הקמת ממשלת שמאל - סוף דרכם הפוליטית בימין", איימו.

"בנט ושקד נדרשים להוריד את אופציית ממשלת השמאל מהפרק ולהתגייס למאמצים להקמת ממשלת ימין בצירוף גדעון סער", סיכמו.

נפתלי בנט הציונות הדתית אילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד