י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
היועמ"ש בניו יורק הכריע

חבר מועצה חרדי הודח מתפקידו לאחר שהורשע בהעלמת מס

חבר מועצה חרדי מהמפלגה הדמוקרטית, הגיש החזר מס משנת 2015 שכלל "מידע כוזב ומרמה" | ביום שלישי האחרון הוא הודח מתפקידו על ידי היועמ"ש של ניו יורק

חבר מועצה חרדי הודח מתפקידו לאחר שהורשע בהעלמת מס
העיר ניו יורק צילום: אהרון קראון, פלאש 90

חבר מועצה חרדי הודח ממועצת העיר ניו יורק ביום שלישי האחרון על ידי היועמ"ש של ניו יורק קורי ג'ונסון, ימים ספורים לאחר שהודה באשמה פדרלית בגין רמאות בהצהרה לגבי המיסים שלו.

"על סמך הסדר הטיעון, המועצה הגיעה למסקנה כי חבר המועצה יודח מכוח החוק", אמר התובע ג'ונסון בהצהרה. "האיש הודה בפשע והפר את שבועת כהונתו" המשיך ג'ונסון. "הוא כבר לא חבר במועצת העיר".

חבר המועצה הדמוקרטי הדהים את המועצה ואת העירייה בשבוע שעבר, כאשר הודה בהתחמקות מארנונה ביותר מ-82,000 דולר בין השנים 2013 ל-2015 - ואז הכריז כי לא יתפטר למרות הסדר טיעון. ג'ונסון אמר כי מעשיו של דויטש "זה בגידה באמון הציבור" ודרש את התפטרותו, קריאה שאליה הצטרף מאוחר יותר ראש העיר של ניו יורק, ביל דה בלאזיו".

האישומים הגיעו לאחר חקירה משותפת של משרד החקירות בעירייה, מס הכנסה הפדרלי והתובעים הפדרליים במנהטן. דוברת המועצה אמרה כי המושב של חבר המועצה שהודח, יישאר ריק עד שיבחר מחליף בנובמבר.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', חבר המועצה מהמפלגה הדמוקרטית, הגיש החזר מס משנת 2015 שכלל "מידע כוזב ומרמה", הקשור להכנסות חיצוניות מחברת ניהול הנדל"ן שלו, כך אמר התובע האמריקני במחוז דרום בניו יורק.

הוא הודה בבית המשפט הפדרלי במנהטן באשמת הגשת החזר מס כוזב, ואמר כי יחזיר מיסים בסך 82,076 דולר בתוספת ריבית. הוא צפוי להיענש בשנת מאסר, לצד קנס מרבי שעשוי להגיע עד 100,000 דולר בגזר הדין שלו, שיינתן ב-29 ביולי.

העלמת מיסים חבר מועצה עיריית ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד