י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
משקיעים בעתיד

"לא ידעתי לוח הכפל ועכשיו אני פותר משוואות מורכבות"

לאור הביקוש העצום, מכינה נוספת לחרדים נפתחת באוניברסיטה העברית • הכירו את הדרך להפוך לאקדמאי בכיר ולרכוש ידע למקצועות יוקרתיים תוך שנים בודדות

"לא ידעתי לוח הכפל ועכשיו אני פותר משוואות מורכבות"
בוגרי העברית צילום: יח"צ

חלומם של רבים מבני הציבור החרדי להשיג לעצמם עתיד כלכלי ותעסוקתי יציב ומכובד, הופך עם השנים לאפשרי ונגיש. רבים כיום מבינים שבעולם התעסוקה המודרני - אין מה לעשות בלי תואר ראשון. על מנת להשיג את אותה היציבות ולשאוף לעתיד המבוקש, מומלץ לבחור במוסד מוכר ובעל שם, שידע היטב כיצד להתמודד עם צרכי המגזר, הן ברמה האקדמית, והן ברמה הרוחנית. המוסד הזה הוא ללא ספק האוניברסיטה העברית בירושלים.

לפרטים נוספים אודות המסלול המבוקש לחצו כאן>>>>


בוגרי האוניברסיטה העברית מאיישים כיום תפקידי מפתח בעולם התעסוקה הישראלי, בהם בעולמות הרפואה, ההנדסה, ההיי טק ואפילו הביוטק שהופך בימים אלה למבוקש בעקבות התפרצות והתפשטות נגיף הקורונה בארץ ובעולם.

בימים אלו נפתחה ההרשמה למחזור ה-12 במכינה החרדית של האוניברסיטה העברית. המכינה החרדית של האוניברסיטה העברית, נוסדה במטרה לתת לסטודנט החרדי העושה את צעדיו הראשונים באקדמיה, את המענה המקצועי, המקיף והטוב ביותר.

במכינה החרדית ימצא הסטודנט החרדי עוד עשרות צעירים חרדים המבקשים לבנות לעצמם קריירה איכותית ויציבה. יעידו על כך אחוזי ההרשמה המטפסים משנה לשנה. המוטו המוביל את המכינה במילה אחת הוא - מצוינות!

כמו בכל מכינה קדם אקדמית, רוב התלמידים מגיעים ללא רקע מוקדם במקצועות החובה: מתמטיקה, עברית ואנגלית, ללא תעודת בגרות וללא פסיכומטרי. מועמד שיתקבל למכינה יידרש להשקיע את מיטב כוחו ומרצו בלימודי ההשלמה לקראת הקבלה לתואר הראשון. הלימודים מתבצעים תוך כדי ליווי ותמיכה של הצוות המוביל את המכינה בראשותו של הרב נחמיה שטיינברגר, העומד בראש המכינה. בוגרי המכינה יכולים כמובן להמשיך את לימודיהם בשלל התארים הקיימים באוניברסיטה העברית.

לפרטים נוספים אודות המסלול המבוקש לחצו כאן>>>>

ועכשיו, קצת עלינו.  האוניברסיטה העברית מדורגת באופן קבוע ב-100 האוניברסיטאות המובילות בעולם. בוגרי האוניברסיטה העברית מבוקשים מאוד בשוק העבודה, כאשר עצם היותו בוגר האוניברסיטה הטובה והמובילה בישראל מקנה לו נקודות זכות רבות מול בוגרי מוסדות אקדמיים אחרים. השאיפה הבלתי מתפשרת של האוניברסיטה העברית למצוינות ולהשקעה אבסולוטית בלימודים היא זו שממנפת את יכולותיו של הבוגר הרבה מעבר לבוגרי מוסדות אחרים.

ואכן בוגרי האוניברסיטה העברית, מצטיינים בשיעורים גבוהים בנוכחותם שוק העבודה, בעסקים פרטיים מובילים, בתפקידי ניהול ובתפקידי מפתח אחרים, כמו גם במשרות ציבוריות בעלות השפעה רבה על סדר היום הציבורי, ובשלב הכניסה לשוק העבודה. ראוי לציין את המרצים המעולים שיש לנו, המוכרים מביניהם - השופט בדימוס לשעבר אליקים רובינשטיין בפקולטה למשפטים ופרופ' קרנית פלוג במחלקה לכלכלה ע"ש משפחת בוגן.

עוד נקודות שיעזרו לכם להפסיק להתלבט בנוגע לשאלה - למה כדאי לכם ללמוד במכינה החרדית?

-   מסגרת מותאמת בהפרדה מלאה מתוך הבנה עמוקה בצרכי הסטודנטים החרדים, בהובלת הרב נחמיה שטיינברגר.

-    כל המרצים במכינה החרדית מגיעים מהאוניברסיטה העברית, ומלמדים ברמה הגבוהה ביותר המותאמת לאוניברסיטה.

-   כל תלמיד שמגיע מקבל את האופציה לחונך אישי מהאוניברסיטה שילווה אותו לאורך כל הדרך. בתום המכינה הסטודנטים מוכוונים לתארים שמתאימים להם, מבין עשרות חוגי האוניברסיטה העברית ומחוצה לה.

-   כחלק מהניסיון של האוניברסיטה העברית להנגיש את לימודיה למגזר החרדי, ניתנים במכינה החרדית התאמות ייחודיות בקבלה לאוניברסיטה לתלמידי המכינה.

-   שכר הלימוד באוניברסיטה זול משמעותית משכר הלימוד במכללות והוא כפוף לפיקוח ממשלתי. רוב התלמידים החרדים (85%) זכאים למלגת שכר לימוד מלאה עבור שנת המכינה (בכפוף לקריטריונים).

איך מתקבלים לאוניברסיטה היוקרתית בלי תעודת בגרות? התשובה פשוטה - אם אתם עם ראש על הכתפיים, רציניים ומוכנים ללמוד, יודעים שהמקום הטוב ביותר הוא באוניברסיטה העברית ומוכנים לעבוד קשה למען ההצלחה - כדאי שתמהרו להירשם למכינה החרדית שלנו!

לפרטים נוספים אודות המסלול המבוקש לחצו כאן>>>>

מכינה אקדמיה לחרדים אקדמיה האוניברסיטה העברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד