כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"מחכה ליום כיפור"

המועמדת של בנט לכנסת מצטערת שתמכה בו

בעקבות האפשרות שישביע בשבוע הבא את ממשלתו בהישענות על 'רע"מ' לצד שאר מפלגות השמאל, מועמדת 'הימין החדש' לבחירות 2019 מועד א', קרולין גליק, צייצה כי היא מצטערת שתמכה בבנט: "ממדי נוכלותם נחשפים" | בנוסף טענה: "אני הפריירית הגדולה ביותר"

המועמדת של בנט לכנסת מצטערת שתמכה בו
בנט צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הלחץ נמשך עד הרגע האחרון: לאור הדיווחים כי 'ימינה' קרובה לסיכום עם גוש השינוי על ממשלה שתושבע ככל הנראה כבר בשבוע הבא, היום (חמישי) כתבה אשת התקשורת והסופרת קרולין גליק כי מאוכזבת מאוד מהצמד נפתלי בנט ואיילת שקד.

"האסימון נופל גם בקרב תומכיהם הגדולים של נפתלי בנט ואילת שקד", צייצה גליק, שהייתה מועמדת 'הימין החדש' - המפלגה של נפתלי בנט בבחירות 2019 א' שלא עברה את אחוז החסימה, והמשיכה, "שכן ממדי נוכלותם נחשפים".

"ואני? אני הפריירית הגדולה ביותר. רצתי איתם לכנסת (!) האמנתי שמדובר באנשי ימין אמיתיים כמוני וכעת ברור שנתתי ידי לשקר הכי גדול בפוליטיקה הישראלית. אני כבר מתכוננת ליום כיפור", הוסיפה.

מוקדם יותר היום דווח כי יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט ויו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער דורשים ארבעה תיקים, בנוסף לתפקיד ראש הממשלה, שבו יכהן בחלק הראשון נפתלי בנט.

על פי הדיווח ב'ערוץ 7', בנט וסער דרשו את תיקי החינוך, המשפטים, הפנים והדתות - כאשר שני המשרדים האחרונים מוחזקים ברגעים אלו על ידי ראשי 'ש"ס', אריה דרעי ויעקב אביטן.

אך יחד עם זאת, הכתבת הפוליטית של 'חדשות 12' דפנה ליאל דיווחה כי בנט רוצה להשאיר פתח למפלגות החרדיות להיכנס לממשלה, וכנראה יקח את התיקים בהם ש"ס מחזיקה, כדאי לשכנע אותם להיכנס לממשלה.

נפתלי בנט איילת שקד ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד