י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
האסון הכבד במירון

ח"כ יאיר גולן מנצל את האבל ומסית נגד החרדים

בצל האבל הכבד ברחבי מדינת ישראל בעקבות האסון הנורא במירון, ח"כ יאיר גולן מנצל את הרגע ופוצח בהסתה נגד המגזר החרדי ומנהיגיו. "רבנים לא יכולים לנהל מדינה. רבנים לא יכולים לדאוג לבריאות הציבור"

ח"כ יאיר גולן מנצל את האבל ומסית נגד החרדים
יאיר גולן צילום: משה שי, פלאש 90

בעוד ברחבי מדינת ישראל מגלים האזרחים סולידריות מרגשת כלפי האירוע הטרגי במירון בו נקטפו חייהם של 45 מתפללים בליל חמישי, והיום (ראשון) אף הוכרז בישראל "יום אבל לאומי", יש מי שמנצלים את הטרגדיה כדי לפלג ולסכסך.

ח"כ יאיר גולן מ'מרצ', סגן הרמטכ"ל לשעבר, לו נוהג לעורר פרובוקציות בוטות במיוחד, מנצל את האבל הכבד ותוקף את הציבור החרדי ומנהיגיו בצורה קשה. 

גולן כתב בטוויטר: "‏רבנים לא יכולים לנהל מדינה. רבנים לא יכולים לדאוג לבריאות הציבור. רבנים לא יכולים לדאוג לבטיחות הציבור. רבנים לא יכולים לדאוג לחינוך הציבור והכשרתו לחיים אמיתיים של תורה ועבודה". "המסקנה" כותב הח"כ מ'מרצ', "הפרדת דת ממדינה, וממשלה ללא מפלגות חרדיות".

כזכור, בערב יום השואה של שנת 2016 אמר גולן, אז סגן הרמטכ"ל ומועמד לתפקיד הרמטכ"ל כי "אם יש משהו שמפחיד אותי בזיכרון השואה, הוא זיהוי תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו באירופה בכלל ובגרמניה בפרט לפני 70 שנה ומציאת עדות להם כאן בקרבנו כיום".

השוואתו של גולן בין הימין בישראל לשלטון הנאצי מהמאה הקודמת עוררה סערה גדולה בישראל, ויש אומרים כי אף סיכלה את מינויו לתפקיד הרמטכ"ל של צה"ל.

 

יאיר גולן מרצ אסון מירון תשפ"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד