י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"הקב"ה רוצה שנקום"

האזינו להקלטה: הרבי מתולדות אהרן על האסון במירון

במהלך סעודה שלישית בצפת שם שהה האדמו"ר מתולדות אהרן, התייחס הרבי לאסון מירון הנורא שהתרחש בסיום מעמד ההדלקה. "למה זה קרה, זה רק יודע רק ריבונו של עולם כל החשבונות. אנחנו מקווים שהוא יבטל כל גזרות רעות וקשות, מה נאמר ומה נדבר, השם ישמרנו" | האזינו להקלטה מדבריו של הרבי

האזינו להקלטה: הרבי מתולדות אהרן על האסון במירון
הרבי מתולדות אהרן במעמד ההדלקה השנה צילום: שוקי לרר

האדמו"ר מתולדות אהרן שמאז אירע האסון הנורא בליל ל"ג בעומר במירון הסתגר ומירר בבכי, דיבר בשבת האחרונה בבית האכסניה בצפת שם שהה והתייחס לאסון הנורא.

הנורא מכל: שמותיהם של 45 ההרוגים שזוהו באסון מירון תשפ"א

"עומדים פה ממול רבי שמעון בר יוחאי, הוא ביטל גזירות, מרגיז ממלכות, הוא היה מבטל גזירות על כלל ישראל, רבי שמעון מרים את כל הכוחות, עם כל האופנים, הימים האלה הם של רבי שמעון, במעמד של רבי שמעון אנחנו מקדשים שם שמים, רבי שמעון מרים את הכוחות, ואם חלילה חלילה נגזר גזירות, עם קורבנות, אין לנו מושג מה קורה".

"מיתת קדושים, צער וכאב, אין לנו חשבונות, הקורבנות האלה זה לכפר על כלל ישראל, מתפללים שלא יהיה שום נגע, שום מחלה, למה זה קרה, זה רק יודע רק ריבונו של עולם כל החשבונות. אנחנו מקווים שהוא יבטל כל גזרות רעות וקשות, מה נאמר ומה נדבר, השם ישמרנו, להשם הישועה אנחנו ברכותיך סלה, ריבונו של עולם רוצה שכלל ישראל יהיה טוב, אם יש ברכות אז ישראל נושע בהשם תשועת עולמים, כי אתה רב סליחות ובעל הרחמים".

"הקב"ה רואה את כל הצרות ואת כל הדברים, יש את מנחה חדשה להשם, עכשיו זה (הקורבנות) מנחה חדשה להשם, ריבונו של עולם, עכשיו זה רעווא דרעווין, עת רצון מן השמים, להגיע עם תשובה, מבקשים מהקב"ה אם לא הצלחנו לתקן או היה פגם, אנחנו מבקשים מר' שמעון, לתקן את נפשותינו".

"בשבת הקב"ה מרומם את כל הנשמות. ריבונו של עולם נמצא כאן, הקב"ה רוצה שנקום, עוד יש לנו את ההרגשה של פסח מעבדות לחירות, עם כוח של הקדושה סופרים את העומר, שבועות זה זמן של גאולה, של חבלי משיח, צריך לעורר בתשובה, ר' שמעון משלים את כל התיקונים, אם אתם מקדשים עצמכם, וטהרינו וקדשנו, אנחנו רוצים להתקדש ולהיטהר, אנחנו לא יכולים לבד, אנחנו רוצים לעשות תשובה, הקב"ה רואה את הצער של כל המשפחות, של כל כלל ישראל, כלל ישראל מבקשים כוחות, אין לנו כוחות, כלל ישראל רוצה המתקות דינים מכל הגזירות, שהילדים יזכו לראות את עין בעין בשוב השם ציון".

את דבריו סיים האדמו"ר: "אנחנו מבקשים רחמי שמים, ר' שמעון אמר חביבין כלל ישראל, בכל הגלויות הקב"ה נמצא איתנו, אם רק הילדים היו יודעים כמה הקב"ה אוהב אותם, ר' שמעון נתן אור, אנחנו מתפללים שיתנו לנו כוחות, כל יום אנשים מקבלים כוחות חדשים וטריים, הקב"ה נותן לנו כוחות, אם אנחנו מאמינים הקב"ה ניתן חיות, אנחנו מבקשים אבינו אב הרחמן רחם עלינו, רחמנות על כלל ישראל, כל יהודי רוצה להתקרב להקב"ה, רבונו של עולם רוצה את כלל ישראל, ונקדשתי בתוך בני ישראל, ויכון עם המייחדים שמו, שנזכה במהרה בימינו לביאת המשיח אמן". 

הנורא מכל: שמותיהם של 45 ההרוגים שזוהו באסון מירון תשפ"א

אסון מירון תשפ"א חסידות תולדות אהרן ל"ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד