י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כבוד

כתב ישראלי זכה בפרס "בני ברית"

כתב העולם היהודי ב"ישראל היום" זכה בפרס המכובד על מצוינות בסקירת התפוצות לשנת 2021. "חשף את האתגרים שעמדו בפני קהילות יהודיות בקורונה". עורך הראשי של "ישראל היום" בועז ביסמוט: "מערכת ישראל היום דוגלת לטפח את כתביה ומעניקה להם חופש פעולה להביא לקוראים את נושאים האיכותיים והמעניינים ביותר"

כתב ישראלי זכה בפרס "בני ברית"
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: pexels

דן לביא, כתב העולם היהודי ב"ישראל היום", הוא זוכה פרס "בני ברית" לעיתונאות על מצוינות בסקירת התפוצות לשנת 2021. הפרס מוענק מטעם המרכז העולמי של "בני ברית" והוא הפרס המוביל בארץ בנושא יהדות התפוצות ויחסי ישראל והתפוצות.

בהודעת הזכייה צוין כי: "לביא פרסם יותר מ-20 מאמרים בעברית ובאנגלית על האתגרים שעמדו בפני קהילות יהודיות בתפוצות, בין השאר לאור משבר הקורונה".

דן לביא\\צילום: יהושע יוסף

לביא, מרצה ומורה בהכשרתו, זכה לפני כמה שנים בציון לשבח בפרס פראט (Pratt) לתקשורת. הפרויקט הייחודי הנוכחי שיזם לביא, "יהדות בזמן קורונה", כולל סדרת כתבות מורחבת שדנה בכמה נושאי ליבה מרכזיים ובחנה את שאלת ההשפעה של הנגיף הקטלני על העולם היהודי. הפרויקט דן, בין השאר, בסוגיות החינוך והזהות היהודית, הפילנתרופיה בעת המשברית, המגמות באנטישמיות, כמו גם בעיצובו מחדש של האופי הקהילתי בתפוצות ובתמורות באפיוני הזרם האורתודוקסי.

עורך ישראל היום בועז ביסמוט בירך את דן לביא ואמר: "מערכת ישראל היום דוגלת לטפח את כתביה ומעניקה להם חופש פעולה להביא לקוראים את נושאים האיכותיים והמעניינים ביותר. דן לביא הוא דוגמא מצוינת לאיכות ולמצויינות. אין לי ספק שהוא יהווה מודל לחיקוי לכתבים נוספים".

ישראל היום התפוצות יהדות פרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד