י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תעצומות של אב שכול

הבחור הגיע לשבעה והתנצל: "סליחה שהקרבתי אותם למות" • צפו

לאחר מספר ימים מאז האסון בהילולת הרשב"י במירון, בחור הישיבה אשר רצה לעזור לידידיה ומשה שנהרגו - נפגש עם אביו של ידידיה, אביגדור חיות, וסיפר כי הוא מרגיש קצת אשמה במותם: "אני הקרבתי אותם לתוך האירוע" | האב הרגיע אותו: "אתה לא גרמת שום דבר" • צפו

הבחור הגיע לשבעה והתנצל: "סליחה שהקרבתי אותם למות" • צפו
אביגדור חיות בהלוויית בנו צילום: שוקי לרר

העדויות ממירון: אתמול (שני), קובי, אשר נכח באסון הנורא בהר-מירון וניסה להציל שני נערים שלבסוף נהרגו, הלך לבקר בשבעה של משפחת חיות, ונפגש עם האב והבן הקטן.

במפגש, אשר ברובו קובי התייפח ובכה, האב אביגדור חיות עודד את האחרון, ואמר לי כי זו אינה אשמתו להריגה של שני הילדים, בנו ידידיה ותלמידו משה.

"אין לך מה לבכות. כלום לא גמרת. אתה הפלת מישהו?", שאל אביגדור את קובי והשיב, "לא. אתה לא גרמת שום דבר. עזרת לי ולהם לצאת מהדוחק שם, ולהגיע לנקודת השלמות שלהם".

גם הילד של אביגדור ואחיו של ידידיה ז"ל, שמואל מאיר, הרגיע את קובי: "זה מה שה' רצה. זה לא בגללך, זה מה שה' רצה. אם לא, הייתי נמחץ שם וגם הייתי נפטר שם. אתה הצלת אותי".

קובי אמר לאחר המפגש המרגש: "הרגשתי קצת אשמה, נכון שפיניתי לו מרחב נשימה לבן שלו ולבן השני כשהם היו דחוסים, אבל תכל'ס אני הקרבתי אותם לתוך האירוע".

"אבל אחרי שהלכתי אליו, פשוט יצאתי מחוזק", התייחס לפגישה עם אביו של ידידיה והמשיך, "אתה רואה בן-אדם שהוא חזק. כל פעם זה עושה לי צמרמורות ואני מתרגש כל פעם. וראיתי את זה אחרי זה עוד פעם את הסרטון, ואני כל פעם מתרגש".

אסון מירון תשפ"א ידידיה חיות אביגדור חיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד