י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הבדיקה נמשכת

אסון מירון: האם אדמו"רים יוזמנו לחקירה

אתמול הודיע מבקר המדינה כי הוא פותח בבדיקה מיוחדת לחקר הכשלים שהובילו לאסון מירון תשפ"א. הבוקר הוא כבר הופיע לסיור ראשון במקום | האם רבנים ואדמו"רים יהיו חלק מהנחקרים?

אסון מירון: האם אדמו"רים יוזמנו לחקירה
ההדלקה של הרבי מבאיאן צילום: דוד כהן, פלאש 90

עם היוודע ממדי האסון העצום בהר מירון בליל שישי האחרון ליל ל"ג בעומר תשפ"א, החלו הגורמים השונים האמונים על תחקור האסונות והפקת הלקחים לפעול ולתחקר.

עיתונאי חדשות 13 מאור צור דיווח הערב (שלישי) כי בלה"ב 433 מתכוונים לזמן לחקירה או לגבות עדויות מרבנים ואדמו"רים הקשורים לאסון מירון. לדבריו בלה"ב 433 לוקחים בחשבון שכל זימון כזה עלול להיתקל בחוסר שת"פ ולגרום להפגנות ענק.

בתוך הבוקר דווח כי מבקר המדינה מתניהו אנגלמן הגיע להר מירון, לסיור ראשון במהלך הבדיקה אותו הוא מנהל. הסיור התקיים פחות מיממה מאז ההודעה כי יערוך בדיקה מקיפה לבדיקת הכשלים והליקויים שהובילו לאסון הנורא בהר מירון.

אתמול כזכור הודיע אנגלמן במסיבת עיתונאים מיוחדת כי בכוונתו לפתוח בביקורת מדינה מיוחדת אשר תתחקר את הנסיבות שהובילו לאסון הר מירון, את היערכותם של הגופים השונים ואת הפעולות שננקטו על ידם, הן בשנה זו והן במהלך השנים שחלפו מאז דו"ח הביקורת של משרד מבקר המדינה ב- 2011.

אסון מירון תשפ"א אדמו''רים חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד