י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בארגז האופניים

תושב ב"ב חטף את בנו מהפגייה - ונעצר

אב לפעוט בן יומו, הגיע היום לבית החולים איכילוב בתל אביב וחטף בנו מהפגייה, תוך שהוא מסתיר אותו בארז האופניים | המשטרה פתחה במרדף אחר האב החשוד והוא נעצר תוך זמן קצר לחקירה | נסיבות המקרה החריג נמצאות בבדיקה

תושב ב"ב חטף את בנו מהפגייה - ונעצר
האב 'חוטף' את בנו מבית החולים צילום: מצלמות אבטחה

תושב בני ברק בשנות ה-30 לחייו, נעצר היום (רביעי) לאחר שלפי החשד חטף את בנו מהפגייה בבית החולים איכילוב בתל אביב ונמלט יחד עמו לעבר אחד מהמרכזים הרפואיים באזור.

המשטרה קיבלה דיווח מבית החולים אודות האירוע החריג ופתחה במרדף אחר האב החשוד. בבית החולים נפתח חפ"ק במטרה לאתר את האב. במהלך ניסיון הבריחה הוא נקלט במצלמות האבטחה כשבנו הפעוט, בן יומו, שוהה בארגז האופניים.

מהמשטרה נמסר כי היא "עצרה כעת תושב גוש דן בחשד שהוציא ללא אישור רפואי את בנו, תינוק בן יומו ממחלקת הפגייה בביה"ח והסיע אותו בארגז האופניים החשמליים אל מרכז רפואי אחר".

"בנוסף עלה", הוסיפו במשטרה, "כי עפ"י החשד האב הניח את התינוק בארגז האופניים החשמליים והסיע אותו אל מרכז רפואי אחר. כאמור, שוטרים עצרו את האב, לאחר קליטת הילד במרכז הרפואי והוא הובא לחקירה בתחנה לבחינת הרקע והנסיבות".

בית החולים איכילוב דיווח כי לפני כשעה אב שמוכר עם רקע רפואי, חטף את בנו הפג מהעריסה בפגיית בית החולים בה הוא מאושפז וברח עימו חרף התנגדות הצוות אל מחוץ למחלקה. "הוא הצליח לחמוק עם אופניו יחד עם התינוק אל מחוץ לבית החולים", נמסר.

באיכילוב הוסיפו כי בית החולים ומשטרת ישראל פתחו מיד חמ"ל חיפושים ולבסוף האב אותר בכניסה לבית החולים שיבא, שם נעצר לחקירה ובנו התינוק  אושפז להמשך טיפול במצב יציב.

 

חטיפה פעוט פגייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד