כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
שוברת שתיקה

"פועלים יחד" • איילת שקד מגבה את נפתלי בנט

בצל השמועות שאולי תערוק ל'הליכוד' או תנסה למנוע את הקמת ממשלת האחדות, בכירת 'ימינה' שברה הערב שתיקה והצהירה כי היא פועלת יחד עם בנט: "אני לא בטוחה שיש תקדים לאמון בנינו" | בנוסף טענה: "הוא הפך כל אבן כדי להקים ממשלת ימין"

"פועלים יחד" • איילת שקד מגבה את נפתלי בנט
נפתלי בנט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בכירת 'ימינה' ח"כ איילת שקד שוברת הערב שתיקה ומתייחסת בפוסט ארוך בדף הפייסבוק, למצב הפוליטי, והודיעה כי למרות הלחצים שמופעלים עליה, היא תפעל יחד עם בנט להקמת ממשלה בראשותו.

"מאז הבחירות עבדנו, נפתלי ואני, קשה מאוד כדי שתקום ממשלת ימין. קשה מאוד מאוד", כתבה בפוסט בפייסבוק והמשיכה, "אני הולכת עם נפתלי דרך ארוכה. נכנסנו יחד לחיים הציבוריים. אני לא בטוחה שיש תקדים לאמון שיש בינינו".

לאחר מכן התייחסה לטענות, שהפריח נתניהו , כי יו"ר 'ימינה' לא עשה באמת מאמצים להקמת קואליציה ימנית וכתבה: "נפתלי הגיע למשא ומתן עם נתניהו בידיים נקיות, בלב פתוח ובנפש חפצה. הוא ישב בישיבות ליליות, פגש את כל מי שיכל, הפך כל אבן, כדי שתקום ממשלת ימין".

"אני יכולה להבין את הבלבול וגם את הכעס, אבל לא אתן יד להשמצות פרועות: בנט אמר מההתחלה שינסה להקים ממשלת ימין וכך עשה", הוסיפה.

"הוא גם אמר שיעשה כל מאמץ למנוע בחירות נוספות - וכך כעת הוא יעשה. כמו שאמרנו, תמיד נחתור ונעדיף ממשלת ימין", רמזה על ממשלת השינוי ותקפה, "בסופו של דבר נתניהו לא הצליח להקים ממשלת ימין, בגלל התנגדות סער וליברמן, ובגלל ההתעקשות של בצלאל".

בנוסף, טענה כי בכל ממשלה היא וחברי מפלגתה תשמור על הערכים שלהם: "אנחנו אנשי ימין אידיאולוגים שאחראים לחלק מהמהפכה שהתרחשה פה בשנים האחרונות".

"הכנסנו לשיח הפוליטי את ערך הריבונות כשנאום בר אילן היה המצפן, שינינו את השיח המשפטי משיח פרוגרסיבי לשיח שמרני, התחלנו להסדיר את ההתיישבות ושינינו את השיח מפינוי להסדרה. על כל הערכים האלה נעמוד, תמיד", טענה.

"אני מכירה את נפתלי היטב ומאמינה בכנותו, באהבה הגדולה שלו לעם הזה, וביכולת שלו להתעלות ברגעי משבר. אנחנו פועלים יחד ובעזרת ה׳ נעשה ונצליח", סיכמה.

איילת שקד ממשלת בנט לפיד נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד