ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סמוטריץ' נעדר

נציגי הסיעות החרדיות נפגשו עם נתניהו: "תחושת ייאוש"

בפגישה היום של ראשי בלוק הימין עם נתניהו, שאודותיה נחשף אמש ב'בחדרי חרדים' שררה אווירת נכאים, כך לפי גורמים שהיו עדים למתרחש | בצלאל סמוטריץ' נעדר בגלל "סיבות רפואיות'

נציגי הסיעות החרדיות נפגשו עם נתניהו: "תחושת ייאוש"
נתניהו בלשכתו עם ראשי הסיעות החרדיות צילום: באדיבות המצלם

פגישתם של ראשי סיעות בלוק הימין עם ראש הממשלה נתניהו שהייתה אמורה להיות כזו שתשדר אחדות בגוש, התבררה ככזו שמשקפת את הייאוש הרב ששורר בימין לאחר הכישלון בהרכבת הממשלה והעברת המנדט ללפיד.

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', נתניהו ביקש להיפגש היום (חמישי) עם ראשי סיעות גוש הימין, בהם ראשי הסיעות החרדיות ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', אלא שהאחרון נעדר מהפגישה בשל בעיות רפואיות.

בהודעה שנמסרה בתום הפגישה נמסר כי "ראש הממשלה נתניהו נפגש היום עם ראשי גוש הימין והמשתתפים סיכמו שהם ממשיכים מאוחדים בהתנגדותם לממשלת שמאל".

עוד בנושא:

פרסום ראשון: נתניהו מכנס את בלוק הימין

בליכוד מנסים לפרק את 'ימינה' מבפנים; בנט יישבר?

"גוש הימין קורא לנפתלי בנט, איילת שקד וחברי הכנסת של 'ימינה' לעמוד בהתחייבותם לבוחר ולא להצטרף לממשלת שמאל עם לפיד, מרצ והעבודה", נמסר עוד.

נציין כי גורמים פוליטיים שנחשפו לתוכן הפגישה אמרו ל'בחדרי חרדים' כי "במפגש שרר אווירה ייאוש״, כך לדבריהם, זאת לאחר שנתניהו כשל בניסיונו להקים ממשלה ונאלץ להחזיר את המנדט לנשיא וכעת הוא מרכז את מאמציו במניעת הקמת ממשלת לפיד-בנט.

בלוק הימין בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד