י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"תמיד אהבתי אותך"

קורע לב: אחיו קטן של יהודה הי"ד בהספד • צפו

לאחר שנפצע קשה בפיגוע הירי, אלפים השתתפו בהלוויתו של יהודה גואטה הי"ד שהתקיימה הבוקר | אחיו הקטן אביעד: "אתה תמיד תהיה איתי בלב" | בנוסף אמר: "מקווה שהקב"ה ינקום במחבל את נקמתך"

קורע לב: אחיו קטן של יהודה הי"ד בהספד • צפו
הלוויתו של יהודה גואטה הי"ד צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

בהשתתפות אלפים, הוא היום (חמישי) למנוחות תלמיד הישיבה יהודה גואטה הי"ד, שנפצע קשה בפיגוע הירי בצומת תפוח, ואמש מת מפצעיו.

אחיו של יהודה, אביעד, ספד בבכי בהלוויה: "תמיד אהבתי אותך, ואני מקווה שזה היה הדדי. בתקופה האחרונה שנינו התחברנו, ואז באמת ראיתי את מי שאתה: אח גדול, מסור ואכפתי. ועל זה אני מודה לך".

"תמיד חלמת להגיע לשייטת, ורגע לפני זה קרה הגיע אותו ארור - וירה בך", אמר בבכי והמשיך, "אני מבטיח לך שאני אנסה גם להגיע לשייטת ולעשות את מה שאתה רצית לעשות וכבר לא תעשה".

"לשייטת אומנם עוד לא הגעת, אבל בשבילי אתה גיבור, זה שהצלחת להילחם ולהיאבק על החיים במשך שלושה ימים", הוסיף.

אביעד התייחס לתפיסת המחבל שירה באחיו: "לצערי לפני כמה שעות תפסו את הארור שפגע בך - חי, ואני מקווה שהקב"ה ינקום בו את נקמתך כמה שיותר מהר. אני מקווה שאתה תהיה הקורבן האחרון בכל הטרור הנוראי הזה, ובעזרת ה' שאף אחד לא ידע עוד צער כזה או אחר".

"זכית להתחיל את החיים כשהרב אליהו היה הסנדק שלך, ותסיים אותם לידו באותו בית קברות", אמר והמשיך, "אתה תמיד תהיה איתי בלב ובזיכרון, ויהי רצון שהקב"ה יביא לנו את המשיח ואותך בחזרה. מתגעגע ואוהב אותך, אביעד", סיכם.

הלוויה צומת תפוח פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד