י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מציב מטרות

הח"כ המורד מ'ימינה' תוקף את בנט: "מהלך מעוות - לא אתפטר"

לאחר שהודיע כי יצביע נגד ממשלת השינוי, חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה' תקף את יו"ר מפלגתו, וטען כי המהלך שלו מעוות ועקום: "המפלגה צריכה להיצמד לקו שהיא הציגה" | בנוסף הצהיר שיקלי כי הוא לא מתכנן להתפטר: "אנחנו עדיין מדברים וחושבים איך לפתור את הקונפליקט"

הח"כ המורד מ'ימינה' תוקף את בנט: "מהלך מעוות - לא אתפטר"
עמיחי שיקלי צילום: Olivier Fitousi/Flash90

על רקע המגעים המתקדמים של מפלגתו להקמת הממשלה, אתמול (מוצ"ש) פורסמו כמה ראיונות של חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה', לאחר שהודיע בשבוע שעבר כי יצביע נגד קואליציית השינוי.

בראיון ל'חדשות 13', טען כי הפעולה של ראש מפלגתו, נפתלי בנט, היא מושחתת ושקרית, ולאחריה התייחס לדיווחים כי יעזוב את תפקידו בכנסת: "המהלך של בנט עקום ומעוות. לא אתפטר".

"אני לא נפרד מימינה", הוסיף לאחר שהודיע כי לא יתפטר בראיון ל'חדשות 12' ונימק, "אני בתוכה. אנחנו עדיין מדברים וחושבים איך לפתור את הקונפליקט".

"זו אחת ההחלטות היותר כבדות שקיבלתי. פשוט תחושת מועקה שהצטברה - תחושה שזה לא אני, שאני לא שלם עם זה. אמרתי שאני חייב להיצמד לאני מאמין שלי. מצד אחד, הכרת הטוב והמחויבות כלפי בנט שקרא לי וכלפי שקד", התייחס להחלטתו להודיע כי יצביע נגד ממשלת השינוי שמתרקמת.

"המהלך הזה מייצר נזק למפלגה ואני ער לזה. אין לי מוטיבציה לפגוע בהם", אמר שיקלי והתייחס לשאלה האם שוחח עם נתניהו, "הוא התקשר ואמר שהוא מברך אותי. הוא לא דיבר איתי לפני. היו פניות וגישושים לפני אבל לא דבר קונקרטי".

"אני בעד להקים ממשלה עם נתניהו. החברה הערבית בישראל עוברת תהליכי עומק מעניינים. אני לא בטוח שעבאס יודה בפה מלא שהוא מכיר בישראל כיהודית ודמוקרטית", הוסיף.

לאחר מכן הגיב למתקפות עליו בעקבות הודעתו: "בימים האחרונים נחצו קווים אדומים בהתקפות האישיות עלי כמו גם על משפחתי. יש אי הסכמות, יש מחלוקות זה בסדר אבל אני מציע לכולם להירגע".

"חשוב לי לומר: אני מעריך את בנט ואת איילת שקד ויודע כי הם פועלים מתוך תחושת שליחות עמוקה כמו גם יתר חבריי בימינה", סיכם.

עמיחי שיקלי נפתלי בנט אילת שקד ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד