י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
קיצוץ בקרוב?

ליברמן: "לקצץ בקצבאות זה קריטי - נעשה את המקסימום"

ברקע המגעים האינטנסיביים להרכבת קואליציה, יו"ר 'ישראל ביתנו' התייחס לאפשרות כי יקבל את תיק האוצר, וטען כי עניין הקצבאות זה קריטי: "הן מעודדות ילודה ובטלה בשני המגזרים, חרדים ובדואים" | בנוסף הצהיר: "לא נסכים לכניסה של 'ש"ס' ו'יהדות התורה' לממשלה"

ליברמן: "לקצץ בקצבאות זה קריטי - נעשה את המקסימום"
אביגדור ליברמן צילום: תומר נויברג, פלאש 90

לאחר העברת המנדט ללפיד, בסוף השבוע האחרון פורסם ראיון של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן לטור השבועי של נחום ברנע ב'ידיעות אחרונות', ובו נשאל איך התייחס לחרדים אם יתמנה לתפקיד שר האוצר.

"כשנתניהו היה שר אוצר וקיצץ בקצבאות, ראיתי מיד ירידה בילודה ועליה בכניסה לשוק העבודה", אמר והמשיך, "ואז הוא החזיר להם", עוד הוסיף ליברמן, "הקצבאות זה עניין קריטי".

ליברמן טען: "הן מעודדות ילודה ובטלה בשני מגזרים – חרדים ובדואים. כשאין מקצוע, אלה הולכים לכולל ואלה הולכים לשדוד. אלה הולכים לכולל ואלה הולכים לשדוד".

"אני לא יודע אם עבאס, למשל, יתמוך בקיצוץ הקצבאות. אנחנו נעשה את המקסימום", אמר והמשיך, "אני בעד דת; אני נגד סחר בדת".

בנוסף התייחס ל'ליכוד': "אני מחובר היטב ל'ליכוד'. יש לי שם חברים וקשרים יותר משיש לנתניהו", אמר ליברמן והמשיך, "התסיסה נגדו מתחילה לבעבע. חברי מרכז מדברים. אף אחד מחברי הכנסת לא מדבר בפומבי, אבל צריך לשמוע מה הם אומרים בשיחות במבואה מאחורי אולם המליאה".

"כל אחד חוץ ממנו היה מבין שהוא המכשול; וזז הצידה. כל אחד מבין שאילו הוא היה זז, 'הליכוד' היה מרכיב ממשלה בתוך שבוע, בלי רוטציה", הוסיף.

"ברגע שהם יפנימו שהם באופוזיציה, ולא לחודש ימים אלא לתקופה ארוכה, ברגע שאנחנו נעביר את החוק שאומר שחבר כנסת עם כתב אישום לא יכול להרכיב ממשלה - יתחילו שם מהומות לא קטנות", סיכם.

קיצוץ תקציבים קצבאות איווט ליברמן ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד