י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אימה בביתר עילית

פקח ערבי נעל אישה באוטובוס ותקף את הבעל • צפו

אישה שנסעה באוטובוס מירושלים לביתר עילית, עלתה לאוטובוס של חברת 'קווים' עם תינוקות בת פחות מגיל שנה על ידיה. ולאור כך שהתינוקת ישנה, תיקפה האישה את הרב-קו רק בסוף הנסיעה | פקח של החברה כלא אותה ותקף את הבעל שהגיע לחלץ אותה

פקח ערבי נעל אישה באוטובוס ותקף את הבעל • צפו
אוטובוס קווים צילום: בחדרי חרדים

אימה בעיר החרדית: אישה שנסעה באוטובוס מירושלים לביתר עילית, עלתה לאוטובוס של חברת 'קווים' עם תינוקות בת פחות מגיל שנה על ידיה. ולאור כך שהתינוקת ישנה, תיקפה האישה את הרב-קו רק בסוף הנסיעה.

לקראת סוף הנסיעה עלה לאוטובוס פקח ערבי, נעל עצמו עם האישה, ולא נתן לה לרדת מאוטובוס בטענה שלא שילמה ולאחר שבעלה בא לעזרתה הותקף אף הוא, ורכבו ניזוק.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' שחזר הבעל: "אשתי חזרה הביתה מירושלים לביתר עילית, בקו 290, התינוקת ישנה על ידיה, והיא ניסתה להימנע מלהעיר אותה. לצורך כך ביקשה בסוף הנסיעה מאישה אחרת שתתקף עבורה את הרב קו שלה. הפקח של החברה עלה לאוטובוס והחל להשתולל. הוא בעט גם במושב הנהג, שמצדו פחד ממנו ושתק במקומו".

הבעל המשיך וסיפר ל'בחדרי חרדים': "שלושה אברכים ראו את המתרחש וניסו לחלץ את אשתי והתינוקת מהאוטובוס בו היא הייתה נעולה למשך 20 דקות כשהפקח מאיים עליה במילים קשות. הגעתי למקום הכי רגוע שיש, הצלחתי לעלות לאוטובוס להוציא לפחות את התינוקת. והפקח החל להשתולל, ולבעוט ברכבי, ואף שבר לי את המראה".

"הלכתי לתחנת המשטרה להגיש תלונה על כליאתה של רעייתי, ומתברר שהפקח הגיש נגדי תלונה על אלימות נגדו" הוסיף הבעל, וסיכם בזעם: "פניתי אל חברת קווים, הם מצידם הבטיחו לחזור אלי עם תשובה תוך 15 יום. זה לא נראה שהם לוקחים את זה ברצינות".

תושבי ביתר עילית הזועמים על התקיפה המזעזעת, והנעילה של האישה באוטובוס, ומבהירים: "לא ניתן לטרור לחדור לביתר עילית! לא שותקים יותר".

בחברת 'קווים-עילית' בודקים את נסיבות האירוע.

חברת קווים תקיפה ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד