י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
דו"צ: "חמאס ישלם מחיר"

תיעוד: כך חוסלו פעילי חמאס ששיגרו רקטות לישראל

מייד לאחר ירי הרקטות לעבר ירושלים, החלו מטוסי חיל האוויר לתקוף מטרות ברצועת עזה | שלושה פעילי חמאס שביצעו ירי לישראל חוסלו מהאוויר | דובר צה"ל: "ארגון חמאס ישלם מחיר על התנהלותו, נגיב תגובה חריפה"

תיעוד: כך חוסלו פעילי חמאס ששיגרו רקטות לישראל
תקיפת פעילי טרור ברצועה צילום: דובר צה"ל

בעזה דיווחו הערב (שני) כי בתגובה לירי הרקטות לעבר ירושלים והסביבה, תקפו מטוסי חיל האוויר שורה של יעדים ברחבי הרצועה. לפי משרד הבריאות בעזה, לפחות תשעה בני אדם נהרגו בתקיפות. דובר צה"ל תא"ל הדי זילברמן אישר כי צה"ל פגע בשלושה פעילי חמאס שעסקו בשיגור רקטות לעבר ישראל. צפו בתיעוד התקיפה.

בשיחה עם כתבים אמר זילברמן כי ארגון חמאס ישלם מחיר על התנהלותו, נגיב תגובה חריפה" הוא הוסיף כי מדובר באירוע חמור ביותר וכי הוא לא יעבור בשתיקה. "האירוע משולב, וכולל ירי רקטות לירושלים, לעוטף עזה, וירי טיל נ"ט לעבר רכב ששהה במרחב עוטף עזה", אמר.

לפי דובר צה"ל, "הגברנו סד"כ קרקעי וגם השהנו את התרגיל המטכ"לי מרכבות האש כדי למקד את כל הקשב המבצעי. אם החמאס לא הבין עד עכשיו - המסר יהיה ברור - אנחנו במנעד רחב של אפשרויות. הכנו תכנית סדורה ורחבה ולא נהסס להפעיל אותה".

"התחלנו לתקוף ברצועה כמה דקות אחרי הירי לכיוון ירושלים, הצלחנו לסכל חוליה של 3 פעילי חמאס ברצועה", אמר. "האור הירוק ניתן דקות אחרי הירי לירושלים. "גם ברגעים אלה מתגברים בכוחות נוספים את ההגנה בפיקוד הדרום, הפצנו הנחיות לעורף - מדיניות התגוננות בין 0-40 ק״מ ללא לימודים. מקומות עבודה אך ורק עם מרחב מוגן תקני, מעבר לזה אין הנחיות נוספות לעורף מלבד מה שהוצאנו"

 

 

ירי רקטות תקיפת צהל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד