י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מקרית יואל מונרו לקרית יואל ב"ב 

הרבי מסאטמר שלח את הרב מייזליש לחג השבועות בבני ברק

התרגשות גדולה בקהילת סאטמר בבני ברק לרגל בואו של חתן האדמו"ר מסאטמר הרה"צ רבי שמעון זאב מייזליש לשבות בחג השבועות בקרית יואל בבני ברק. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים לקראת הביקור

הרבי מסאטמר שלח את הרב מייזליש לחג השבועות בבני ברק
הרבי מסאטמר עם חתנו הרב מייזליש צילום: ארכיון בחדרי

קהילת סאטמר בבני ברק בנשיאות האדמו"ר מהר"א מסאטמר נמצאת כל העת תחת עינו הפקוחה של האדמו"ר ממקום מושבו בקרית יואל מונרו שבארה"ב.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לכבוד חג השבועות זמן מתן תורתנו שלח הרבי את חתנו הרה"צ רבי שמעון זאב מייזליש רב בית המדרש 'ישמח משה' בקרית יואל מונרו לשהות בחג במחיצת בני הקהילה בבני ברק.

הרב מייזליש שנחת היום בארץ הקודש לרגל שמחת הברית לנכדו בן לבנו הרב מאיר אלעזר מייזליש נכד האדמו"ר מדושינסקיא נכנס קודם צאתו לקבל את ברכת חמיו לנסיעה שהורה לו שיישאר לחג השבועות בארץ הקודש בכדי לשהות יחד עם בני הקהילה בבני ברק.

דבר בואו של הרב מייזליש עוררה התרגשות רבה בקרב בני הקהילה בבני ברק הנערכים לבואו לשהות בחג השבועות. במהלך ביקורו ישתתף בשמחת הברית וכן ישא דברי חיזוק בעצרת בחצר דושינסקיא לאור אסון מירון בפטירת הבחור מנחם יוסף עמרם טאובר ז"ל נין המהרי"ם דושינסקיא זצ"ל. 

בשבת הקרובה ישהה בירושלים בקהילת סאטמר ברחוב יונה, שם יעשה את השבת במחיצת בני הקהילה ובחג השבועות ישהה כאמור בקהילה בבני ברק. 

כזכור, במהלך השנה האחרונה שלח הרבי מסאטמר את בנו הרה"צ רבי חיים צבי טייטלבוים אב"ד סיגוט לשהות עם הקהילה וכעת כאמור שולח את חתנו.

חסידות סאטמר חג השבועות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד