י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"פחדתי שחטפו אותו"

מחריד: הציע נישואין לארוסתו והותקף ע"י מחבלים

בתחילת השבוע אביה הציע נישואין לארוסתו, ולאחר זמן מועט מחבלים ערבים החלו לתקוף אותו, ואף דקרו אותו בגבו: "הפילו אותי לרצפה ונתנו לי מכות בכל הגוף" | ארוסתו הספיקה לברוח: "הבנתי שאם אני נשארת באוטו זה מסוכן"

מחריד: הציע נישואין לארוסתו והותקף ע"י מחבלים
אביה בבית החולים צילום: צור אטנמן

יומיים לאחר שהתרחש, היום (שלישי) נחשף כי פרטים על פיגוע דקירה בירושלים בתחילת השבוע, שבו נפצע יהודי - מקרה שלא דווח עד-כה.

הפיגוע התרחש ביום ראשון האחרון בבית החושן מול הר הבית. אביה, הפצוע היהודי ותושב השומרון, הציע נישואין ובדרך נחסם רכבם של אביה ושל ארוסתו, על ידי רכבים אחרים, והפורעים החלו לזרוק עליהם אבנים וסלעים.

"החלון האחורי נשבר, יצאתי החוצה כדי להבריח אותם, וארוסתי התקשרה למשטרה", סיפר אביה על רגעי האימה, "בשנייה הראשונה הם פחדו ממני, אבל כשהבינו שאני לבד הפילו אותי על הרצפה, נתנו לי מכות בכל הגוף, וזרקו עלי אבנים".

במקביל לניסיונותיה להתקשר למשטרה, ארוסתו, שחר, נמלטה מהרכב, אך אביה לא ידע על כך: "אחרי חמש דק' שהם מכים בי הצלחתי לחזור לאוטו, וראיתי ששחר לא שם. הייתי בטוח שהערבים לקחו אותה. נסעתי מהר לצומת בית אורות, שם הייתה משטרה, ואמרתי שיש יהודייה שהערבים עושים בה לינץ'".

רכבם של אביה והארוסה

שחר שיחזרה את הפיגוע מהצד שלה: "אני נהגתי. כשהתחילו לזרוק עלינו אבנים אביה אמר לי לנסוע, אבל לא היה לאן. התקשרתי למשטרה, אביה יצא להבריח אותם אבל הם המשיכו לזרוק אבנים. הבנתי שאם אני נשארת באוטו זה מסוכן, אז החלטתי לברוח".

את נציגת המשטרה שענתה לה תיארה שחר כמישהי ש'לא נפלה מהרגליים' למשמע הדיווח. "פתאום קלטתי שהרכב נעלם, לא רואה את אביה. פחדתי שהערבים חטפו אותו". אז הגיעה ניידת המשטרה לצומת, ושחר החליטה לצאת ממחבואה ולחבור אליה.

בני הזוג נפגשו מחדש בבית אורות, כשאביה פצוע ומדמם. הוא פונה לבית החולים שערי צדק, שם גילו שמלבד הפציעה בראשו דקרו אותו הפורעים בגבו, דקירות שניקבו את הריאה.

אביה נזקק לתפרים בראשו ובגבו כתוצאה מהלינץ', והוא עדיין מאושפז בבית החולים ללא מועד לשחרורו. במקביל הגישה שחר תלונה במשטרה.

"זה מחדל של המשטרה. ראינו משטרות בכל הסביבה", טען אביה הפצוע והמשיך, "ולמרות ששחר התקשרה אליהם עד שהלכתי וסיפרתי להם פנים אל פנים על הלינץ' הם לא באו. אין הרתעה".

עו"ד חיים בלייכר מ'ארגון חוננו', המלווה את בני הזוג, מסר: "זהו פיגוע רצחני עם השתתפות של המון מחבלים, המצריך תגובה חריפה של מעצרים וחיסול תשתיות הטרור - גם כנגד בעלי תעודות כחולות".

"אנו קוראים לרשויות הביטחון להפעיל מיידית את השב"כ וכל אמצעי החקירה והמודיעין על מנת להביא למעצר מהיר של המחבלים בטרם יספיקו לפגע בקורבנות יהודים נוספים", סיכם.

לינץ' ארגון חוננו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד