י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתכוננים להסלמה נוספת

הקבינט יתכנס ב 17:30; שרי הממשלה הוזמנו לישיבה בקריה

ברקע שורת החיסולים הדרמטית בעזה הבוקר, בישראל נערכים להרחבת הירי למרכז ואף מעבר לכך. הקבינט המדיני יתכנס ב-17:30 ולאחר מכן ישיבת הממשלה תתכנס במטרה לאשר הרחבת הפעילות 

הקבינט יתכנס ב 17:30; שרי הממשלה הוזמנו לישיבה בקריה
נתניהו וגנץ בהתייעצות ביטחונית בקריה צילום: קובי גדעון, לע"מ

בעקבות שורת החסיולים הדרמטית ברצועת עזה, בישראל נערכים לאפשרות של הרחבת הירי על ישראל, ובשעות הערב יתקיימו שורת דיונים בין חברי הקבינט ושרי הממשלה במטרה לדון ולאשר את הרחבת הפעילות הצבאית מול ארגוני הטרור בעזה.

הקבינט המדיני שתוכנן להתכנס בשעה 21:00 הוקדם לשעה 17:30, במהלכו תוצג בפני השרים התוכנית להרחבת הפעילות הצבאית בעזה. לאחר מכן הוזמנו כל שרי הממשלה לישיבת עדכון בשעה 20:30 בבור בקריה.

בתוך כך, בישראל נערכים למערכה ממושכת, שר הביטחון בני גנץ פנה הצהרים לממשלה בבקשה להאריך את תוקף ההכרזה על מצב מיוחד בעורף בשבועיים נוספים, ביישובים במרחק של 0-80 ק"מ מרצועת עזה. זאת על רקע הכוונה להרחבת המערכה של צה"ל, והערכת המצב הביטחונית.

מוקדם יותר היום אמר שר הביטחון בני גנץ: "צה"ל ימשיך לתקוף ויביא לשקט מוחלט ולטווח רחוק. רק כשנשיג את היעד הזה נוכל לדבר על רגיעה. כרגע אין תאריך סיום. לא נקבל הטפות מוסר מאף ארגון או מוסד על זכותנו וחובתנו להגן על אזרחי ישראל".

קבינט ישיבת ממשלה שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד