י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לוחם צה"ל בן 21

הותר לפרסום: זהו ההרוג מפגיעת הנ"ט בגבול הרצועה

צה"ל מפרסם לפני זמן קצר כי ההרוג בתקרית הנ"ט הבוקר בגבול רצועת עזה הוא סמל ראשון עומר טביב ז"ל. לוחם נוסף נפצע בתקרית באורח קשה וקצין צה"ל נפצע באורח בינוני | הלוויתו מחר ב-11:00

הותר לפרסום: זהו ההרוג מפגיעת הנ"ט בגבול הרצועה
סמל ראשון עומר טביב ז"ל צילום: דובר צה"ל

לוחם צה"ל סמל ראשון עומר טביב ז"ל, הוא ההרוג בתקרית הנ"ט הבוקר (רביעי) בגבול רצועת עזה - כך הותר לפרסום. בצה"ל מציינים כי טביב נהרג במהלך פעילות מבצעית להגנת יישובי עוטף עזה. לוחם נוסף נפצע בתקרית באורח קשה וקצין צה"ל נפצע באורח בינוני.
 
עומר טביב ז"ל, היה לוחם בגדוד 931 של חטיבת הנח"ל, בן 21, תושב מאליקים, הודעה נמסרה למשפחתו ולמשפחות הפצועים. "צה"ל משתתף בצער משפחת ההרוג וימשיך ללוות את הפצועים ומשפחות הלוחמים", נמסר מדובר צה"ל.

דובר צה"ל, תא"ל הדי זילברמן, אמר מוקדם יותר כי ירי הנ"ט בוצע בתגובה לחיסול בכירים ברצועה. "סמוך לשעה 11:00 בבוקר כתגובה לסיכול הבכירים, טיל נ"ט פגע בג׳יפ ממוגן מסוג דוד", אמר. "בעקבות פגיעת הנ"ט, נהרג חייל לוחם, קצין נפצע באורח קל ולוחם נוסף נפצע באורח קשה. הנפגעים היו מכוח של גדוד 931".

הוא ציין כי המשימה של הכוח הייתה הגנת יישוב ואבטוח הגדר ליד היישוב 'נתיב העשרה'. לדבריו, "הרכב נכנס לתוך היישוב במסגרת המשימה שלו, כשהיישוב, מבחינה טופוגרפית, חשוף לנ"ט, ולכן הרכב נפגע כחלק ממשימת האבטחה שלו. הם פונו במהירות לבית החולים".

"לאחר האירוע, היה ירי פצמ"רים של חמאס במטרה להקשות על פינוי הפצועים, הירי לא חדר לשטח הארץ". דובר צה"ל הוסיף כי מדובר באירוע חמור: "נמשיך להכות בעזה בעוצמה".

הלווייתו של החייל עומר טביב הי"ד, תתקיים מחר (חמישי) בשעה 11:00 בבית העלמין ביישוב אליקים.

צה"ל הרוג שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד