ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בעקבות המהומות

המשטרה החליטה: עוצר לילי בלוד החל מהשעה 20:00

לאחר ההתפרעויות והפוגרומים הקשים אתמול, מפכ"ל המשטרה החליט יחד עם מפקד מחוז מרכז על הטלת עוצר בעיר לוד החל מהשעה שמונה בערב עד השעות המוקדמות של הבוקר | בין ההגבלות: איסור על כל אדם לשהות במרחב הציבורי

המשטרה החליטה: עוצר לילי בלוד החל מהשעה 20:00
רכבים שרופים בלוד צילום: באדיבות המצלם

על רקע ההסלמה בדרום, המשטרה מתמודדת עם ההתפרעויות בימים האחרונים בכמה מוקדים ברחבי הארץ, והיום (רביעי) משטרת ישראל מודיעה כי מטילה עוצר על לוד, העיר המרכזית בה צעירים ערבים ערכו פרעות.

ההחלטה על העוצר התקבלה על ידי מפכ"ל המשטרה, רנ"צ ומפקד מחוז מרכז ניצב משה ברקת, לפיה עוצר יוטל על כל רחבי העיר לוד, בין השעות 20:00 עד 04:00 לפנות בוקר.

בין ההגבלות: איסור על כל אדם לשהות במרחב הציבורי בעיר לוד, איסור על תושבי לוד לצאת מבתיהם או ממקום שהייתם בעיר ואיסור על כל אדם להיכנס לשטח העיר.

המטרה העיקרית של העוצר, היא למנוע התפרעויות שהיו ביומיים האחרונים, כאשר ההתפרעות העיקרית התרחשו אתמול בערב.

כזכור, אמש צעירים הערבים הציתו בתי כנסת, מוסדות ציבור, עסקים ומכוניות ומשלטים טרור ברחבי העיר, ואף יהודי בן 56 הותקף על ידי הפורעים ופונה לבית החולים במצב קשה עם חבלה בראשו.

"‏הכרזנו מייד על מצב חירום מיוחד בלוד", אמר אמש ראש הממשלה נתניהו והמשיך, "פלוגות מג"ב מיהודה ושומרון יגיעו לערים המעורבות עוד הלילה".

"הנחיתי לפעול ביד קשה עם מפרי החוק והסדר ולעבות את הכוחות בשטח במטרה להשיב ללוד ולכל חלקי הארץ את השקט והסדר בהקדם האפשרי", הוסיף.

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה מסר: "אנו מכריזים הלילה על מצב חירום אזרחי מיוחד בלוד. נעשה כל שנדרש כדי להשיב את החוק והסדר בלוד ובכלל הארץ. לאחר התייעצויות ביטחוניות הוחלט על גיוס 16 פלוגות מג"ב במילואים, פינוי פלוגות מג"ב איו"ש לטובת לוד ותגבור כוחות המשטרה באופן מיידי".

עוצר לילי לוד מפכ"ל המשטרה ערביי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד