ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
ייתכן וישוחרר כבר לשבת

הרופאים מרוצים: נשיא המועצת עבר בהצלחה צנתור מורכב

בשערי צדק מציינים בהצלחה את הטיפול הרפואי שנערך היום בנשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן את פעולת הצנתור ביצע מנהל יחידת הצנתורים ד"ר דני דביר בליווי רופאו האישי של מרן הפרופ' חיים לוטן מבכירי הרופאים בשערי צדק | ד"ר דביר: "זכות גדולה היא לנו לטפל בגדול הדור ואנו שמחים מאוד על הצלחת הפעולה ומתפללים לרפואתו השלמה"

הרופאים מרוצים: נשיא המועצת עבר בהצלחה צנתור מורכב
חכם שלום כהן בתפילה צילום: יעקב כהן

בשורות טובוץת מבית החולים 'שערי צדק' בירושלים שם מציינים בסיפוק ובהצלחה רבה את הטיפול הרפואי שעבר היום (רביעי) נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן במערך הקרדיולוגיה בבית החולים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי את הפעולה המורכבת ביצע ד"ר דני דביר, המנהל החדש של יחידת הצנתורים, בליווי רופאו האישי של ראש הישיבה פרופ' חיים לוטן.

ד"ר דני דביר אמר היום כי "הרב עבר צנתור מסתם מורכב והפעולה עברה ברוך ה' בהצלחה גדולה והרב מתאושש היטב. צוות הצנתורים בשערי צדק רואה זאת כזכות גדולה לטפל בגדול הדור בפעולה מורכבת זו ושמחים על הצלחת הפעולה. אנו מתפללים ומאחלים לרב בריאות שלמה". 

עוד נמסר משערי צדק: "מרן הרב עבר בהצלחה צנתור מורכב במסתם של הלב והשתלת קוצב לב המשך לאותה פעולה. בפעולות השתתפו ד"ר דני דביר מנהל יחידת הצנתורים, רופאו האישי של הרב פרופ' חיים לוטן ומנהל מרכז הלב פרופ' מיכאל גליקסון". פרופ' לוטן ציין לשבח את עבודת הצוות והרמה הגבוהה של שערי צדק והטיפול המקצועי שניתן לראש הישיבה חכם שלום כהן.

מביתו של ראש הישיבה הביעו את תודתם למרכז הרפואי 'שערי צדק', למנהל מערך הלב הפרופ' גליקסון, לרופאו האישי של הרב פרופ' לוטן ולמנהל יחידת הצנתורים ד"ר דני דביר. "אנו תודה לצוות המיוחד והמסור ביותר אשר ביצעו את ההליך הרפואי במיומנות רבה. ד"ר דביר הוא אדם ורופא מיוחד ביותר שביצע את הפעולה בצורה מקצועית ואנושית ביותר".

בבית החולים נמסר כי לאור התאוששותו של ראש הישיבה ייתכן וישוחרר לביתו בעז"ה כבר לקראת השבת הקרובה וחג השבועות.

חכם שלום כהן צנתור לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד