ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אירוע חמור

"אבן בגודל סלע": העיתונאית הותקפה ע"י יהודים

בעקבות הפוגרומים והפרעות שביצעו צעירים ערבים בימים האחרונים, מפגינים יהודים קיימו מחאה על אי הטיפול לטענתם - אך כמה מתוכם תקפו את העיתונאית איילה חסון: "רצו לרסק לנו את המצלמה" | 'חדשות 13': "אנשי תקשורת צריכים להיות חופשיים"

"אבן בגודל סלע": העיתונאית הותקפה ע"י יהודים
אילוסטרציה צילום: unsplash

אירוע חמור: אחר הצהרים (רביעי) התקיימה הפגנה של כמה יהודים בעיר לוד, במחאה על הפוגרומים והפרעות שביצעו ערבים בימים האחרונים.

כמה מהמפגינים, המזוהים עם ארגון הימין הקיצוני 'לה פמיליה', אשר תומך בקבוצת הכדורגל 'בית"ר ירושלים', תקפו את העיתונאית הוותיקה איילה חסון, מ'חדשות 13' ואת צוותה הטכני.

"לה פמיליה רצו לרסק לנו את המצלמה", סיפרה חסון לאחר המקרה והמשיכה, "תקפו את הצלם באבנים, ועלי הם זרקו אבן בגודל סלע. הסאונדמן גונן עלי".

ב'חדשות 13' גינו את האירוע החמור ומסרו: "עיתונאים, צלמים ואנשי תקשורת צריכים להיות חופשיים לעשות את עבודתם בכל מקום מבלי להרגיש מאויימים. עיתונאי חדשות 13 ימשיכו לעשות את עבודתם במסירות ומקצועיות, בכל ימות השנה בכלל ובעיתות משבר בפרט".

יו"ר 'עוצמה יהודית' ח"כ איתמר בן-גביר גינה את האירוע: ‏"מי שתקף את אילה חסון הוא מטומטם. אני מבין את הזעם והתסכול וההפגנות יותר ממוצדקות אבל לא נוגעים ומרביצים לעיתונאים נקודה"

"מאחל לאיילה אותה אני מכיר כעיתונאית סופר אובייקטיבית ועם אג'נדה ציונית יהודית רפואה שלימה. חבל שלא הייתי שם להגן עליה", סיכם.

אילה חסון תקיפת עיתונאי לה פמיליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד