ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"אסור לתת לטרור"

ראשי מועצת יש"ע התפללו בבית כנסת שנשרף

לאחר הפרעות והפוגרומים הקשים בעיר לוד, ראשי מועצה יהודה ושומרון סיירו בעיר והביעו את תמיכתם וחיזוקם, יחד עם ראש העיר יאיר רביבו: "באנו לתמוך בכם ולחבק אתכם, ולהגיד לכם שאנחנו אתכם מכל הלב" | לאחר מכן התפללו מנחה באחד מבתי הכנסת שנשרפו.

ראשי מועצת יש"ע התפללו בבית כנסת שנשרף
ראשי מועצת יש"ע בלוד צילום: דוברות מועצת יש"ע

לאחר שבימים האחרונים נרשמו התפרעויות חסרות תקדים של ערביי העיר, היום (רביעי) הגיעו ראשי מועצת יש"ע לסיור בעיר לוד יחד עם ראש העיר יאיר רביבו.

בפתח הביקור נפגשו ראשי המועצה עם ראש העירייה רביבו, וביקשו לתמוך בו בשעה קשה זו. ראשי מועצת יש"ע סיירו במוקדי האלימות בעיר וראו את המפגעים שהשאירו אחריהם המתפרעים.

לקראת ערב הלכו ראש העיר, מנכ"ל מועצת יש"ע וחברי מועצת העיר לתפילת מנחה בבית כנסת הסמוך שנשרף אמש, והתפללו במקום שנהרס כליל בימים האחרונים.

ראש עיריית לוד יאיר רביבו הודה לראשי הרשויות במועצת יש''ע: "מרגש לקבל את החיבוק הזה, מכל מדינת ישראל ומתושבי יש''ע, הם איתנו, מחזקים אותנו, כי לכולם צבט בבטן. העיר לוד היא במרכז מדינת ישראל ולא יכול להיות שיהודי ירגיש פה לא בטוח בארצו, ואת זה אנחנו הולכים לתקן בגדול".

ראש המועצה האזורית הר חברון יוחאי דמרי: "המראות בלוד מזכירים את מאורעות תרפ"ט בחברון גם אז ההמון הוסט נגד שכנים שחיו לצידם דלת ליד דלת. אחרי כל ההשקעה, מה שקורה בלוד זה כמו סכין בתוך הלב".

מנכ''ל מועצת יש''ע, יגאל דילמוני אמר: "יאיר, אנחנו יודעים שאתם חזקים. לא באנו לחזק אתכם - באנו לתמוך בכם ולחבק אתכם ולהגיד לכם שאנחנו אתכם מכל הלב, גם עכשיו וגם בעתיד".

לפגישה הגיעו ראש מועצת אורנית ניר ברטל, ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן, ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי, ראש מועצת אלקנה אסף מינצר וראש מועצת קדומים חננאל דורני.

עוד הגיעו: ראש עיריית אריאל אלי שבירו, ראש מועצת עמנואל אליהו גפני, ראש מועצת בית אל שי אלון, ראש מנהלת חברון הרב הלל הורוביץ ומנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני.

לוד שריפת בית כנסת מועצת יש"ע יאיר רביבו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד