ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
שומר החומות

המתיחות בלוד לשיא • המשטרה: יד קשה נגד הפורעים

כוחות משטרה רבים אוכפים בשעה זו את העוצר שהוטל על העיר לוד, בניסיון להרגיע את הרוחות הסוערות בעיר | עד כה עצרו הכוחות 18 חשודים בהתפרעויות | עימותים עם כוחות הביטחון בערים נוספות

המתיחות בלוד לשיא • המשטרה: יד קשה נגד הפורעים
פלוגות מג"ב בלוד צילום: דוברות המשטרה

לאחר מספר יממות של אלימות מצד אזרחי ישראל הערביים בערים המעורבות. אמש (שלישי) אושרה כניסתם של פלוגות מג"ב אל תוככי הערים. כשבמקביל החלו היהודים להתארגן על מלאכת הגנת התושבים, אל מול אוזלת היד שגילתה המשטרה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע אמש אל העיר לוד, שעמדה בעין הסערה. והיום ביקר בעיר עכו, גם שם התחוללו מהומות, ונפצעו יהודים בהצתת מלון ומסעדה, ובשאר ההתפרעויות.

בניסיון להשליט סדר, הוכרז היום עוצר בעיר לוד. העוצר התחיל בשעה 20:00 ויימשך עד 04:00 לפנות בוקר. בתוך כך דווח כי משטרת ישראל החלה לאכוף בלוד את ההגבלות עליהן החליט מפקד המחוז, ניצב משה ברקת.

על פי תקנות העוצר חל איסור על כל אדם לשהות במרחב הציבורי בעיר לוד. כמו כן חל איסור על תושבי לוד לצאת מבתיהם או ממקום שהייתם בעיר לוד. לצד איסור על כל אדם להיכנס לשטח העיר. 

במשטרה מסרו: "אנו מבקשים מהציבור לא להגיע לעיר לוד ומתושבי לוד להישמע להנחיות המשטרה. בשעה זו לוחמי משמר הגבול ושוטרי משטרת ישראל פועלים בחמישה מוקדי הפרות סדר ברחבי העיר לוד בהם מאות מתפרעים מיידים אבנים, מבעירים פחים, יורים זיקוקין וחוסמים צירים". 

יצויין כי עד כה עצרו הכוחות 18 חשודים בהתפרעויות. 

עוד הבהירה המשטרה בהודעתה: "המשטרה לא תאפשר כל גילוי של אלימות מכל צד שהוא ותנקוט ביד קשה אל מול הפורעים".

לוד שומר החומות משמר הגבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד