י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ניצל מלינץ' אכזרי

הרב שהותקף משחזר: "הבנתי שמשם אני לא יוצא חי" • צפו

לאחר שניצל מלינץ' אכזרי כאשר העז לעבור עם רכבו בכפר כנא וניצל בזכות כמה תושבים טובים שמשכו אותו לאחד הבתים, משחזר הרב בן חמו את רגעי האימה שעברו עליו ומספר כי כבר השלים עם העובדה שיסיים את חייו באותו הלילה • צפו בדבריו

הרב שהותקף משחזר: "הבנתי שמשם אני לא יוצא חי" • צפו
ראובן בן חמו צילום: באדיבות המצלם

הרב ראובן בן חמו עבר השבוע לינץ' בכפר כנא, כאשר עשרות פורעים ערביים תקפו אותו, ורק בנס הצליח להיחלץ בחיים הודות לאחד התושבים שהציל אותו והחביא אותו בביתו. בהמשך לפנות אותו לבית החולים.

הרב סיפר בסרטון וידאו שפרסם לתקשורת את רגעי האימה והזוועה: "חזרתי לביתי מטבריה לנוף הגליל, הותקפתי על ידי ערבים. קיבלתי מכות, זרקו עלי אבנים, וכל מה שרק אפשר, באותם רגעים שהייתי בתוך הרכב הבנתי שמשם אני לא יוצא חי, לא ידעתי מה יקרה, בתקופה הקרובה אני לא אסע דרך הציר הזה, אבל ברור לי שאני בעתיד אחזור לנסוע שם, זו הארץ שלנו, לצערי ראיתי שם שנאה גדולה".

כזכור, ביום שלישי האחרון דווח ב'בחדרי חרדים', כי חסיד חב"ד, ראובן נהוראי בן-חמו, שהיה בדרכו חזרה מטבריה, לאחר שבמסגרת עבודתו כמנהל בית התבשיל בחב"ד, הותקף קשות כאשר עבר עם רכבו בתוך כפר כנא. מספר תושבים התנפלו עליו וביצעו בו לינץ' אכזרי, ובזכות עזרה של כמה תושבים הצליח להינצל. הם משכו אותו לאחד הבתים, ואז הגיעו גם כמה מבוגרים בכפר ששמרו עליו עד שהגיעה ניידת מד"א, אשר פינתה אותו לטיפול רפואי.

מוחמד מג'אדלה, ראש חטיבת החדשות ברדיו 'נאס' בשפה הערבית, פרסם בחשבון הטוויטר שלו, תיעוד מרגש של המציל הערבי עם הניצול היהודי. "‏תכירו את ג'מאל אמארה מכפר כנא בגליל שהציל את ראובן נהוראי לאחר שנקלע לנסיון לינץ' על ידי קומץ קטן של צעירים בכפר. יש עוד תקווה". כך כתב מג'אדלה שהפך לכוכב פופולרי בתקשורת הישראלית מאז הבחירות האחרונות והוא מרבה להופיע בעיקר באולפני 'חדשות 12'.

אלימות ערבית הרב בן חמו כפר כנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד