י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הם לא יכולים להימלט"

ראש הממשלה בתום הערכת מצב: "זה עוד לא נגמר" • צפו

"הם תקפו אותנו ביום חגנו, הם תקפו את בירתנו, הם שיגרו טילים לערינו, הם משלמים וישלמו על כך מחיר כבד", מצהיר ראש הממשלה בתום הערכת מצב עם ראשי מערכת הביטחון ומוסיף כי מבצע שומר החומות "עוד לא נגמר" • צפו בדבריו

ראש הממשלה בתום הערכת מצב: "זה עוד לא נגמר" • צפו
בנימין נתניהו צילום: רועי אברהם, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו סיים בשעה האחרונה הערכת מצב עם הצמרת הביטחונית בקריה הביטחונית בתל אביב ובסיומה אמר: "אני אמרתי שאנחנו ניתן מכות קשות מאוד לחמאס וגם לארגוני טרור אחרים - ואנחנו עושים זאת. ביממה האחרונה תקפנו מטרות בתת קרקע, חמאס חשב שהוא יוכל להסתתר שם והוא לא יכול להסתתר שם". 

לדבריו, "הבכירים שלו חושבים שהם יכולים להימלט מנחת זרוענו - הם לא יכולים להימלט. אנחנו מגיעים אליהם בכל מקום, לכל האנשים האלה ואנחנו נמשיך לעשות זאת".

וידאו: רועי אברהם, לע"מ • סאונד: בן פרץ, לע"מ.

"הם תקפו אותנו ביום חגנו, הם תקפו את בירתנו, הם שיגרו טילים לערינו, הם משלמים וישלמו על כך מחיר כבד. זה עוד לא נגמר. אנחנו נעשה הכל כדי להשיב את הביטחון לערינו ולאזרחינו".

לסיום אמר ראש הממשלה, "אני רוצה לומר מילת הערכה לידידי הנשיא ביידן, לידידים אחרים - נשיא צרפת, ראש ממשלת בריטניה, קנצלר אוסטריה, ראש ממשלת גרמניה ואחרים. הם עמדו על זכותנו הטבעית והמובנת מאליה להגן על עצמנו, לנהוג בהגנה עצמית מול הטרוריסטים הללו שגם תוקפים אזרחים וגם מתחבאים מאחורי אזרחים. זה לא יעזור להם אנחנו נמשיך לפעול".

בנימין נתניהו שומר החומות ארגון חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד