כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
צפו בתיעוד מהכביש

חסימת הכביש לערד; המשטרה החלה במעצרים

לא רק בלוד, יפו ורמלה. תושבי ערד גילו בשבוע שעבר כי דרכם חסומה, לאחר שפורעים ערביים כופפו את עמודי התאורה על מנת למנוע את תנועת הרכבים בכבישים. במשטרה אף סיכמו עם ראשי המשפחות הבדאויות בדרום על סיוע בשמירה על הכבישים | היום החלו המעצרים

חסימת הכביש לערד; המשטרה החלה במעצרים
דוברות המשטרה

באזור העיר ערד, והיישובים היהודיים הסמוכים, הצטרפו השכנים הבדואים למהומות, כמו בעוד ערים רבות ומעורבות ברחבי הארץ. תוך שהם גורמים למצור על יישובים, וחסימת כבישי הגישה. בתיעוד המצורף ניתן לראות כביש 31 שכל עמודי התאורה כופפו על מנת למנוע את תנועת הרכבים. היום נלכדו הפורעים.

הערב (מוצ"ש) דווח כי משטרת ישראל תבקש להאריך את מעצרם של שלושת החשודים שנעצרו היום לפנות בוקר בחשד שהפילו לפני יומיים את עמודי התאורה לאורך כביש 31 לכיוון ערד, צפויים מעצרים נוספים.

בהודעה מיוחדת הודיעו במשטרה, כי בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה אודות הפלת עמודי חשמל בכביש 31, אשר הביאו לחסימת כביש 31 לכיוון ערד, עד לסיום עבודות התיקונים ע״י חברת חשמל ונתיבי ישראל נפתחה חקירה בתחנת עיירות של מרחב הנגב.

בתום פעילות חקירה, תוך שימוש בכל הכלים העומדים לרשותם, עצרו השוטרים היום לפנות בוקר שלושה חשודים במעשים אלה וצפויים מעצרים נוספים.

"פגיעה בתשתיות מהווה סיכון ישיר לחיי אדם ואנו ננקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת להגיע למבצעים ולמצות איתם את הדין. נמסר מהמשטרה" סיכמו במשטרה.

בתוך כך, בסוף השבוע האחרון דווח כי בניסיון להשתלט על המהומות בכבישה הדרום, סיכמה המשטרה עם משפחות הבדואים על שמירה בכבישים אלו. בהודעת המשטרה נאמר: "כחלק מההערכות קיים מפקד התחנה, סנ"צ משה זריהן, מפגש עם משפחות מהיישובים הבדואים המתגוררים בסמוך לדימונה ומהלכו הוחלט בידי נכבדי השבטים והוועדים המקומיים לצאת ולשמור על כביש 25 בקרבת מגוריהם במטרה להרחיק צעירים ולשמור על הסדר".

ערד שומר החומות בדואים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד