י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"צריך לבקש סליחה"

חריג: ראש עיריית לוד תקף - השב"כ הגיב

בעקבות ההתפרעויות והפוגרומים בעירו, ראש עיריית לוד יאיר רביבו האשים את את שירות ביטחון הכללי על הפרעות בעירו: "במשך שנים הגן עליהם ואיפשר להם לעשות את הדברים האלה" | בתגובה בשב"כ הגיבו: "אמירות מקוממות וחסרות בסיס עובדתי"

חריג: ראש עיריית לוד תקף - השב"כ הגיב
יאיר רביבו צילום: באדיבות המצלם

לאחר קרוב לשבוע שבו עירו סובלת מאלימות מאסיבית, אתמול (מוצ"ש) ראש עירית לוד יאיר רביבו האשים את השב"כ בהתפרעויות ובפוגרומים הקשים בעיר.

"שירות הביטחון הכללי צריך לבקש סליחה מתושבי העיר לוד", טען רביבו בראיון ל'חדשות 12', "לפני 30 שנה הוא הביא לפה אלפי משתפי פעולה עם נשק ותעודת חיסיון, הם ובניהם היום הם עיקר האנשים שעוסקים בפשיעה בעיר לוד".

הוא המשיך ותקף: "השב"כ במשך שנים הגן עליהם ואיפשר להם לעשות את הדברים האלה בעצימת עין ובהגנה עליהם. במשך 7 שנים מאז שאני ראש עיר אני מתחנן לשב"כ שייקח את תמלולי הדרשות של המסגדים ויראה את ההסתה גם כלפי העיר וגם כלפיי באופן אישי. אני אומר להם שזאת הסתה שיכולה להוביל למעשה לאומנות וזה לא נעשה".

בתגובה לדבריו, נמסר מהשב"כ: "אמירותיו של ראש העיר לוד מקוממות וחסרות בסיס עובדתי, ועדיף היה שכלל לא היו נאמרות מפיו של ראש עיר בישראל. במקביל למאמצי השב"כ שמרוכזים בחזית הלחימה בעזה, אנשי השב"כ ביחד עם משטרת ישראל פועלים לילות כימים כדי למנוע פגיעה ולסכל פיגועים בתושבי לוד, בפרט בימים אלו ממש".

יאיר רביבו לוד שב"כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד