י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
האיומים על בכירי העיתונאים

"אל תתלונן": עמית סגל תוקף את ריקלין

לאחר שלכמה מעמיתיו הוצמדה אבטחה בעקבות איומים על חייהם, הבוקר עיתונאי 'חדשות 12' ביקר כמה מחבריו בימין: "איבדנו כל יכולת להביע ביקורת על עיתונאים בלי להאשים אותם בבגידה" | לאחר מכן תקף את ריקלין: "קונן על סתימת פיו וכעת מכנה עיתונאים 'תומכי טרור'"

"אל תתלונן": עמית סגל תוקף את ריקלין
עמית סגל צילום: Moshe Shai/FLASH90

ברקע האיומים החוזרים ונשנים כלפי עובדי חברות החדשות ועיתונאים, הבוקר (שלישי) הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל הגיב להצמדת מאבטחים לכמה מעמיתיו בתקשורת.

"‏איבדנו כל יכולת להביע ביקורת על עיתונאים", צייץ סגל בחשבון הטוויטר שלו והמשיך, "בלי להאשים אותם בבגידה, בשופרות או בהיותם "אל ג'זירה 12". אף אחד לא צריך לחטוף מכות, נאצות, או להיות מלווה במאבטחים, לא משנה מה אמר וכמה זה מקומם מישהו".

"‏‏וכן, אני מתכוון גם לזה שאך לפני שבוע קונן ובצדק על סתימת פיו בשידור בכיכר הבימה אך כעת מכנה עיתונאים "תומכי טרור"", תקף סגל את איש התקשורת שמעון ריקלין.

כזכור, בימים האחרונים הוצמדה אבטחה למספר אנשי תקשורת בכירים במדינה, בניהם למגישות החדשות יונית לוי ותמר איש-שלום.

אל אנשי התקשורת והעיתונאים, דנה וייס, רינה מצליח וגיא פלג, וכאמור המגישות יונית לוי ותמר איש-שלום, הוצמדו בימים האחרונים מאבטחים, זאת לאחר איומים על חייהם וקללות נגדם ברשתות החברתיות.

‏יו״ר ארגון העיתונאים טרצ'יצקי מסר בתגובה: ‎"אנחנו דורשים מהמשטרה לשמור על ביטחונם של העיתונאים ולטפל ביד קשה בגילויי האלימות. מאנשי הציבור והפוליטיקאים שמובילים את ההסתה - נדרש לעצור זאת באופן מיידי, בטרם יישפך דם".

עמית סגל שמעון ריקלין אבטחה עיתונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד