י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הסתיים בנס

רקטה פגעה בגן החרדי: "אי אפשר לגדל פה ילדים"

מתוך שתי רקטות שנפלו אתמול בעיר שדרות, אחת מהן פגעה ישירות בגן ילדים חרדי - שהיה ריק מאדם | רב הקהילה בשדרות: "יצאתי החוצה וראיתי עמוד עשן, לא נורמאלי לחיות ככה ולגדל פה ילדים"

רקטה פגעה בגן החרדי: "אי אפשר לגדל פה ילדים"
הנזק מפגיעת הרקטה צילום: באדיבות המצלם

באחד ממטחי הרקטות שנורו אמש (שני, מוצאי שבועות) לעבר העיר שדרות, פגעה רקטה ישירות בגן ילדים בעיר. ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בגן של קהילת חב"ד בשדרות. למרבה הנס, לא היו נפגעים כתוצאה מהנפילה. "אנחנו חיים ככה כבר 20 שנה", אומר הרב משה-זאב פיזם, שליח חב"ד בשדרות ורב הקהילה בעיר.

יצוין, כי מאז החל מבצע 'שומר החומות' התפוצצו בשטח שדרות כ-10 רקטות, מתוך כ-100 ששוגרו מהרצועה אל העיר. אחת מהן גרמה למותו של הילד רועי אביגל ז"ל בן 5 שנפגע מרסיס מרסיס שחדר את חלון הממ"ד בביתו.

אחת מ-2 הרקטות שהתפוצצו הלילה בשדרות, פגעה פגיעה ישירה בגן חב"ד 'פעמונית' בעיר. למבנה נגרם נזק רב אך לא היו נפגעים. על הגן ו-2 גנים נוספים של חב"ד אחראי רב קהילת חב"ד ושליח הרבי מליובאוויטש לעיר הרב משה-זאב פיזם. 

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' סיפר הרב פיזם כי אחרי האזעקות שמע פיצוץ חזק עז והבין כי מדובר בנפילה של רקטה. "יצאתי החוצה וראיתי עמוד עשן מיתמר מאזור אשכול גני חב"ד. מיהרנו להגיע למקום וראינו כי הייתה פגיעה ישירה בגן שלנו. בחסדי ה' זה קרה בזמן שאין ילדים בגן".

"הנזק אמנם משמעותי אך בתוך הגן מזערי כיוון שמדובר במבנה חדיש וממוגן שאכן הוכיח את עצמו. אנחנו מתפללים לישועת ה' ומקווים שהממשלה לא תיכנע לדרישה להפסקת אש עד למיגור היכולת ארגוני הטרור לפגוע בנו", הוסיף.

יצוין כי לפני פחות מחודש ציינו בשדרות 20 שנה לקסאם הראשון ששוגר מהרצועה לעבר העיר. "רבים מתושבי המרכז מבינים רק כעת את מה שאנחנו חווים כבר 20 שנה – בהבדל אחד: לנו יש רק 15 שניות, במקום דקה וחצי בתל אביב. לא נורמלי לחיות ככה ולגדל פה ילדים. הגיע הזמן להפסיק עם הטירוף הזה".

שדרות רקטה חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד