י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לאחר גל העזיבות

בסלקום מסבירים: זו הסיבה ששבתנו

בעקבות האלפים שעזבו את סלקום לאחר שהחברה קיימה שביתה למען דו-קיום, בחברה מסבירים מדוע קיימו את ההתכנסות: "היא הייתה קריאה לחיים משותפים, ובאה ממקום של עובדים שחיים ועובדים יחד" | בנוסף הבהירו: "לא היה כל קשר או הזדהות עם השביתה של ועדת המעקב במגזר הערבי"

בסלקום מסבירים: זו הסיבה ששבתנו
שביתה צילום: מיטל כהן, פלאש 90

אחרי שאלפים ברשתות החברתיות הודיעו כי הם עוזבים את סלקום, היום (שלישי) בחברה מסבירים את השביתה שקיימו בצהריים, ומודים כי היא לא התקיימה בעיתוי נכון.

"ההתכנסות היום הייתה בקריאה לדו קיום וחיים משותפים, ובאה מהמקום של עובדים שחיים ועובדים יחד", מסרו, "מובן מאליו כי אין ולא היה כל קשר או הזדהות עם השביתה של ועדת המעקב במגזר הערבי".

לאחר מכן הודו: "בדיעבד, העיתוי היה שגוי והוא זה שאיפשר למי שמחפש להלהיט רוחות, ליצור קשר שלא קיים בין שני הדברים. בסלקום יש עובדים מכל הדתות והאמונות, אשר עובדים יחד, כתף אל כתף, גם בימים האלה".

"אנו מחזקים את ידי חיילי ומפקדי צה"ל ומערכת הביטחון, תומכים ומחזקים את כלל תושבי המדינה ובעיקר את תושבי הדרום, שנמצאים תחת מתקפת טילים אכזרית ומתועבת".

"נמשיך לפעול, לשרת ולחזק את צה"ל ואת כלל תושבי המדינה בימים קשים אלה ולפעול לדו קיום ולעבודה משותפת של יהודים וערבים בסלקום", סיכמו.

סלקום שביתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד