י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ללא בושה

הח"כ על נתניהו: "פסיכופת, הצית את הבעירה בכוונה תחילה"

בראיון לתקשורת הזרה תקף חבר הכנסת עופר כסיף את נתניהו עצמו ו'הבריונים' סביבו, "הבריונים שנקראים ממשלת ישראל, אחראים לתבערה, הוא - נתניהו - הצית את הבעירה בכוונה תחילה. זה לא צירוף מקרים שהתבערה החלה באותו יום, פחות או יותר, שהמנדט להקמת הממשלה עבר מנתניהו ליאיר לפיד"

הח"כ על נתניהו: "פסיכופת, הצית את הבעירה בכוונה תחילה"
עופר כסיף צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

בעוד מבצע 'שומר החומות' נמשך ואזרחים בישראלים נפצעים ונהרגים רח"ל, נפנה חבר הכנסת עופר כסיף מ'הרשימה המשותפת' להתראיין לתקשורת הזרה. ופצח במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון שהעניק לרשת CNN.

בפתח דבריו אמר כסיף: "נתניהו עצמו והבריונים סביבו, הבריונים שנקראים ממשלת ישראל, אחראים לתבערה, הוא - נתניהו - הצית את הבעירה בכוונה תחילה. זה לא צירוף מקרים שהתבערה החלה באותו יום, פחות או יותר, שהמנדט להקמת הממשלה עבר מנתניהו ליאיר לפיד".

הח"כ המשיך ותקף: "נתניהו הבעיר את האש ברגע שהבין שאינו יכול להקים ממשלה. לכן הוא אחראי לשפיכות הדמים. הוא אחראי לכל טיפת דם שנשפכת, של יהודים ושל פלשתינים, כך שהאחריות והאשמה הן עליו ועל ממשלתו".

המראיינת ניסתה להבין ולחדד את הביקורת שנשמעה: "בעצם, מה שאתם אומר זה שהוא ציני, שהוא עושה את כל זה מסיבות פוליטיות ואין לכך קשר לביטחון מדינת ישראל, ולכן יותר ממאתיים ההרוגים בעזה ויותר מ-10 ההרוגים הישראלים, ושבעקבות מעשיו כל זה קרה".

כסיף לא התבלבל והשיב: "את בהחלט מסכמת את השקפתי, ואני אומר שהוא יותר מאשר ציני. אהיה מאוד ברור, ואני מקווה שהצופים יבינו את דבריי. אמרתי לפני שנה בכנסת שנתניהו הוא פירומן פסיכופת ואגיד זאת שוב, הוא פסיכופת קליני שלא אכפת לו בכלל מחייהם ומטובתם של אחרים. אכפת לו רק מעצמו. הוא רוצה להישאר בשלטון כדי להישאר מחוץ לכלא, וזו הסיבה היחידה לכך שאנחנו סובלים בימים האחרונים, ובמיוחד סובלים האנשים בעזה".

"לבי יוצא אל תושבי עזה ואל תושבי ישראל, שסובלים בגלל שהפסיכופת הזה עוד בשלטון. ואני מקווה שהוא יאבד את השלטון בקרוב מאוד" תקף כסיף לסיום.

עופר כסיף בנימין נתניהו שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד