ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
"רואים אנשים רצים"

האזינו וצפו: צה"ל תקף משגר ונזהר מפגיעה בחפים מפשע

כלי טיס של צה"ל תקף יותר היום משגר רקטות רב קני של ארגון הטרור חמאס בעיר חאן יונס שבדרום רצועת עזה | המשגר כוון לירי אל עבר מרחב העיר אשדוד, ותקיפתו בוצעה תוך מניעת פגיעה בבלתי מעורבים | האזינו

האזינו וצפו: צה"ל תקף משגר ונזהר מפגיעה בחפים מפשע
תקיפה בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

"אין כרגע אישור של מפקד התא לתקוף את זה צמוד למבנה", נשמע תא השליטה של חיל האוויר. "קיבלתי כרגע חדל על המטרה", השיב הטייס: כך נשמעה היום רשת הקשר של חיל האוויר במהלך תקיפת מבנה שבו היו משגרים שכוונו לישראל. בסופו של דבר הותקף המבנה תוך הימנעות מפגיעה בחפים מפשע.

"אנחנו חוזרים לרחוב הראשי, כדי לראות באמת את התנועות לכיוון הצומת שביקשת", אמר הטייס ברשת הקשר לאחר שזוהו אזרחים בסמוך למבנה. "רגע הנה, יש תנועות מהבתים הצמודים, כרגע מהנמוך, זה שממש צמוד למטול רקטות. אנחנו רואים פינוי ואנשים רצים החוצה".

"מישהו רץ לקרוא להם, אנחנו רואים כבר שניים לפחות רצו החוצה יחד איתו. היה פינוי עכשיו של אנשים", הוסיף הטייס. "יש מטול רקטות למטה, אני רואה את המטול רקטות מ"ברט" נמצא פה. אנחנו רואים שתי שורות כאלה".

בצה"ל הבהירו כי מדובר היה במשגר רב קני שנערך לבצע ירי לעבר העיר אשדוד. "תקיפתו של המשגר בוצעה תוך מניעת פגיעה בבלתי מעורבים", מסר דובר צה"ל. בתקשורת העולמית העבירו ביקורת קשה על ישראל במהלך בימים האחרונים על פגיעה בחפים מפשע. בצה"ל מפעילים מאמצים רבים בניסיון לפגוע באזרחים.

תקיפה בעזה מבצע צבאי שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד