י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הגן בגופו

גבר אנונימי חמוש באקדח הבריח פורעים שרדפו יהודים

משפחה יהודית הותקפה באזור מיאמי, לעזרתה הגיע גבר חמוש באקדח וחצץ בין המשפחה לפורעים עם הנשק, הפורעים נבהלו וברחו מהמקום

גבר אנונימי חמוש באקדח הבריח פורעים שרדפו יהודים
אקדח. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

המשטרה בפלורידה חוקרת אירוע אנטישמי לגבי משפחה יהודית באזור מיאמי שקיבלה עזרה מגבר אנונימי חמוש באקדח.

אריק אורגן סיפר שהוא, אשתו ובתו, בת ה-16, יצאו ביום רביעי האחרון מבית כנסת בבל הארבור, והלכו על המדרכה, לפתע קבוצת גברים שנסעה במקום החלה לצעוק ולזרוק לעברם זבל.

"הם פשוט התחילו לצרוח כמה מילות גנאי כלפי אנשים יהודים מחוץ לחלון הרכב", סיפר אורגן לערוץ WPEC-TV בפאלם ביץ'. "המחשבה הראשונה שלי הייתה רק לוודא שאשתי ובתי מאחוריי כדי שאוכל לחטוף בעצמי את כל מה שעומד לקרות".

אורגן אמר שהגברים ברכב צעקו "פלסטין חופשית", "אתה יהודי מסריח" ו"אנחנו נפגע במשפחה שלך", המשפחה הצליחה לצאת מהאירוע בשלום, לאחר שנהג שהיה עד למקרה החליט להתערב, אמר אורגן. הזר חמוש באקדח הגן על המשפחה וגירש את הקבוצה.

"הבחור במכונית מאחוריהם ראה הכל" אמר אורגן לערוץ WPEC-TV. "ראיתי אותו מוציא אקדח ונכנס בינם לבינינו, הוא היה שם כמעט כמלאך השומר ומגן עלינו. אני חושב שברגע שראו אותו הם פשוט ברחו".

ראש עיריית באל הארבור, גבריאל גרויסמן, אמר כי המשטרה המקומית חוקרת את האירוע באופן רציני והוא בטוח כי "הם ימצאו את העבריינים". גרויסמן העביר גם מסר חזק לכל מי שמבצע פיגועים אנטישמיים בעירו. "מבצעי המתקפה הזו חייבים לדעת שהם ייכשלו. אנחנו קהילה חזקה וקהילה גאה ואנחנו עומדים חזק לצד ישראל ושום התקפות או הפחדות לא יעבדו".

מיאמי פעילים פרו פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד