י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בתום מרדף

לאחר שירה בשני חרדים באומן: המשטרה עצרה את החשוד הישראלי

צעיר ישראלי בן 22, נעצר היום לפנות בוקר על ידי המשטרה המקומית באומן, לאחר שפתח באש ופצע שני חרדים שהתארחו במלון הסמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב בעיר אומן | משטרת אוקראינה: "הצעיר החשוד צפוי לעמוד לדין ואף עשוי לקבל עונש של בין שלוש לשבע שנות מאסר"

לאחר שירה בשני חרדים באומן: המשטרה עצרה את החשוד הישראלי
מעצר החשוד בירי צילום: משטרת אוקראינה

משטרת אוקראינה עצרה לפנות בוקר (ראשון) לחקירה את הישראלי החשוד בירי בשבת האחרונה באומן. בתקרית, כזכור, נפצעו שני חרדים באורח בינוני ופונו לבית החולים. השניים עברו ניתוח ומאושפזים עדיין בבבית החולים המקומי.

לפי הדיווחים בכלי התקשורת באוקראינה, הצעיר, בן 22, הצליח להימלט מהזירה עוד בטרם הגעת השוטרים. הוא נמלט ברכב מסוג bmw אך נתפס לפנות בוקר על ידי כוחות המשטרה המקומיים. לטענת המשטרה המקומית, הצעיר צפוי לשלוש עד שבע שנות מאסר.

מהמשטרה המחוזית נמסר כי "אתמול בסביבות השעה 15:00, התקבל במשטרת אומן דיווח כי אירע ירי ברחוב סופיה. כתוצאה מכך נפצעו שני בני אדם, אזרחי ישראל. השניים פונו באמבולנס ואושפזו בבית החולים". עוד נמסר כי לא נשקפת סכנה לחייהם.

כפי שדווח אתמול (מוצ"ש) ב'בחדרי חרדים', שני חרדים שעשו את השבת סמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב, נפצעו בתקרית ירי שאירעה באחד מבתי המלון בעיירה אומן. מייד לאחר מכן המשטרה פתחה במצוד אחר היורה. אחד מהפצועים נורה בחזהו.


זירת הירי

לפי דיווחים בכלי התקשורת באוקראינה, המשטרה המקומית פתחה במרדף אחר החשוד בירי. ל'בחדרי חרדים'  נודע כי היורה הוא ישראלי שמתגורר בשנים האחרונות באומן. לדברי גורמים המעורים בפרטים, החשוד בירי הינו בעל עבר פלילי עשיר אשר מוכר לרשויות החוק בישראל ובאוקראינה, ואף שהה במאסר בגין עבירות דומות.

אומן: ישראלי ירה בשני חרדים במהלך השבת

הירי התרחש אתמול (שבת), סמוך לשעה 15:00 בצהריים במלון B המארח יהודים רבים המגיעים לאומן. לפי שעה, הרקע לירי לא ברור, אך מסתמן כי בין הפצועים לחשוד פרץ וויכוח - מה שהוביל אותו לשלוף אקדח ולירות לעבר השניים. המשטרה שהגיעה לזירה לאחר הירי אספה ראיות וממצאים.

במשטרה המקומית אמרו אתמול כי זהות החשוד ידועה והם מנהלים בשעות אלו מצוד נרחב אחריו. "בסביבות השעה 15:00 קיבלה משטרת אומן הודעה כי בוצע ירי ברחוב סופיה. כתוצאה מכך נפצעו שני גברים, אזרחי ישראל. צוותי רפואה פינו את השניים לבית החולים", נמסר מהמשטרה.

כזכור, בליל הסדר האחרון התרחש אירוע דומה, במהלכו ירה אזרח ישראלי בחברו ופצע אותו באורח בינוני. היורה הצליח להימלט לבירה קייב שם הוא נתפס על ידי המשטרה בתום מצוד נרחב. לפי גורמים באומן, לא מן המנע כי מדובר באותו חשוד שביצע את הירי במהלך השבת.

ירי אומן ציון רבי נחמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד