י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אבדה גדולה לתאגיד"

העיתונאי הנודע פרסם: עוזב לשליחות בקנדה

בצל התמודדות היו"ר על תפקיד נשיא המדינה, מקבלת הסוכנות היהודית שחקן חיזוק, בדמות איש התקשורת הוותיק ירון דקל, היוצא לשליחות של שנתיים בקנדה | עמית סגל מבכה

העיתונאי הנודע פרסם: עוזב לשליחות בקנדה
ירון דקל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד יושב ראש הסוכנות היהודית יצחק בוז'י הרצוג נערך לקרב חייו על בית הנשיא, מקבלת הסוכנות שחקן חיזוק בדמות איש התקשורת הוותיק ירון דקל, היוצא לשליחות של שנתיים בקנדה.

רן בוקר עיתונאי 'ynet' חשף היום (ראשון) את דבר העזיבה, וכתב: ‏"ירון דקל הודיע הבוקר למנהליו בתאגיד השידור כי יצא בקיץ בשליחות הסוכנות היהודית לקנדה למשך שנתיים. דקל מגיש את חדשות השבוע בשישי ואת התכנית הרדיו בכאן רשת ב'. ‏עדיין לא נקבע מחליף לירון דקל למשך השנתיים הללו. לפחות בתוכנית הרדיו הפופולארית מדובר באבידה לתאגיד".

בעוד בתגובה לדבריו של בוקר היו כאלו שברכו על עזיבתו את הארץ, העיתונאי עמית סגל צייץ וכתב כי העזיב של ירון דקל מהווה: "‏אבדה גדולה למאזיני וצופי תאגיד השידור הציבורי. ספק אם מאזיני גל"צ מודעים לתרומה שירון הרים לשיפור האיזון וההאזנה לתחנה הצבאית. בהצלחה רבה!".

מוקדם יותר היום דווח, כי צחי דבוש הכתב הצבאי של רדיו גלי צה"ל עוזב את תפקידו לאחר 4 שנות כהונה. את מקומו ימלא דורון קדוש שהחזיק עד היום בתפקיד כתב החינוך של התחנה: "שמח לבשר שאני נכנס לנעליים הגדולות של צחי דבוש", סיפר קדוש. 

צחי דבוש בישר לעולם בחשבון הטוויטר שלו: "שלום לכולם, מעדכן שהחלטתי לסיים את תפקידי ככתב הצבאי של גלי צה״ל. אני מודה לאנשי התחנה ולכל האנשים שעבדו איתי ב-4 השנים האחרונות, אבל בעיקר מודה לכם שהאזנתם לי וקראתם אותי. החלטתי שזה זמן טוב לשינויים והתפתחות ולפניי אתגרים רבים. עדכונים בקרוב. אוהב ומעריך".

לפני יומיים כתב דבוש: "ראש הממשלה נתניהו הביא חתיכה מהמל״ט האירני לשיחה עם שרי החוץ האירופאיים. בקושי יוצא מהקריה כבר שבוע, בקושי ישן בלילה אבל לזכותו ייאמר שהאנרגיה לא נגמרת". היום, עם פרסום דבר העזיבה, צייץ יאיר נתניהו את דברי השבח שחלק דבוש לראש הממשלה ותהה: "מעניין אם יש קשר בין 2 הציוצים".

בהמשך דווח כי דבוש מונה לדוברו האישי של ח"כ ניר ברקת מבכירי הליכוד.

ירון דקל עמית סגל הסוכנות היהודית קנדה שליחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד