א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
איתן בדעתו

סער מבהיר: "לא נצטרף לממשלה בראשות נתניהו"

אחרי שאתמול ב'ליכוד' קראו לו להצטרף למאמציהם להרכיב קואליציה, יו"ר 'תקווה חדשה' דחה שוב את האפשרות שישב תחת נתניהו: "ישראל אינה זקוקה לעוד ימים ושנים של שלטונו" | בנוסף תקף בעקבות הפרעות: "מי שמקלקל - לא יוכל לתקן"

סער מבהיר: "לא נצטרף לממשלה בראשות נתניהו"
גדעון סער צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

"אז הנה אני משיב, ואומר שוב, בבירור: לא נצטרף לממשלה בראשות נתניהו", הודיע סער בפתיחת ישיבת הסיעה ונימק, "ישראל אינה זקוקה לעוד ימים ושנים של שלטון נתניהו, אלא בדיוק להיפך מכך".

"ישנם פוליטיקאים שמדברים ימין ועושים שמאל", התייחס לסער להודעת הליכוד אמש ותקף, "זה נכון. הכישלון המתמשך מזה 12 שנה במדיניות מול עזה רשום על שמו של מי שהבטיח ב-2009, ערב עלייתו לשלטון "למוטט את שלטון החמאס בעזה".

"חזינו כולנו בימים האחרונים בקריסת המשילות וביטחון הפנים במהומות ברחבי הארץ, בדגש על הערים המעורבות. חזינו כולנו בהפקרת ביטחונם ורכושם של יהודים בלוד, בעכו ובערים נוספות", הוסיף.

"זהו סימפטום למחדל מתמשך שבו הלכו, נוצרו והתרחבו בעשור האחרון שטחים אקס-טריטוריאליים ברחבי ישראל", אמר ועקץ, "מי אחראי לתהליכים חמורים אלה? מי שמכהן מזה למעלה מ-12 שנים ברציפות כראש ממשלת ישראל. מי שמקלקל - לא יוכל לתקן".

כזכור אתמול ניצלו ב'ליכוד' את פסקת בג"צ, שקבעה כי בית המשפט העליון יכול לפסול חוקי יסוד, ורמזו ל'תקווה חדשה' ולסער להצטרף לממשלה עם גוש נתניהו.

"‏פסיקת בג"צ היא פגיעה חמורה בדמוקרטיה. היא פוגעת קשות ביכולת של העם לקבוע את גורלו, היא פוגעת פגיעה נוספת במשילות והיא מחדדת את ההכרח בממשלת ימין שתבלום את המגמה המסוכנת הזאת שממשלת שמאל עם לפיד, מרצ והעבודה רק תעמיק אותה", אמרו.

גדעון סער בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד