י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ממרכז הרב למאה שערים

החופה לבן הציונות הדתית שנערכה בתולדות אברהם יצחק

אורחים מפתיעים בחצר תולדות אברהם יצחק בשכונת מאה שערים בירושלים. תלמיד ישיבת 'מרכז הרב' ישיבת הדגל של בני הציונות הדתית נישא אצל האדמו"ר במאה שערים. כל הפרטים על החופה במאה שערים והחתונה בשילה הקדומה 

החופה לבן הציונות הדתית שנערכה בתולדות אברהם יצחק
החתן בדרך לחופה בתולדות אברהם יצחק צילום: רפאל שוורץ

חתונה לא שגרתית נערכה היום (שני) בתוככי שכונת מאה שערים בירושלים, רחוב עונג שבת, חצר בית המדרש תולדות אברהם יצחק בשכונה. 

עשרות חובשי כיפה סרוגה הגיעו לבית המדרש תולדות אברהם יצחק לחופה שנערכה לתלמיד הישיבה יונתן ליבר שיינשא הערב בשילה הקדומה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מעמד החופה נערך אצל האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שכובד בסידור קידושין. 

מתברר כי החתן וכן כמה מחבריו מסתופפים שנים רבות במחיצת האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, הם מגיעים לטישים כמעט מדי שבת, שרים את הניגונים עד שנהפכו לכמעט חסידים עם כיפות סרוגות. החתן עצמו הולך כל ליל שבת לחצר החסידות ואף קיבל אישור לערוך את החופה מרבו ראש הישיבה הרב שפירא בחצר החסידות במאה שערים.  

החתן בחר כאמור להיכנס תחת החופה אצל האדמו"ר וכך הגיעו מאות תלמידים מ'מרכז הרב' בקרית משה בירושלים, יחד עם ראש הישיבה הגאון רבי יעקב שפירא חבר מועצת הרבנות הראשית שכובד בברכה אחריתא בחופה. המכובדים הגיעו לבית המדרש במאה שערים שם נערכה קבלת פנים ולאחר מכן בחוץ נערכה החופה יחד עם רבני החסידות ובראשם האדמו"ר. 

אין זה דבר שגרתי בשכונת מאה שערים שבני הציונות הדתית מגיעים לערוך חופה בתוככי השכונה ועוד בחצר קנאית, אך כנראה האחדות בעם ישראל היא זו שמנצחת את הכול. 

תולדות אברהם יצחק שכונת מאה שערים ישיבת מרכז הרב הרב יעקב שפירא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד