י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מאמצים במרכז-שמאל

לא רק בנט: סער מציב תנאי ומקשה על לפיד

על אף שנראה כי האופציה להקמת ממשלת שינוי ירדה כמעט לחלוטים מהשולחן, לפיד מנסה לסגור עם כל מפלגות המרכז שמאל ולהגיע בסוף לסער ובנט. הערב דווח כי סער מציב תנאי ללפיד שמרחיק עוד את ממשלת השינוי

לא רק בנט: סער מציב תנאי ומקשה על לפיד
סער/לפיד/בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למרות שיו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד הבהיר היום (שני) כי הוא מבין שהאפשרות להקמת ממשלת שינוי בימי המנדט שנותרו לו קלושה ביותר, אנשיו עדיין מנהלים מו"מ ואף דווח היום על סיכומים עקרוניים עם 'כחול לבן' של בני גנץ.

בכל הקשור לגזרה מימין, המשוכה של לפיד הרבה יותר קשה. נפתלי בנט לכאורה סגר את הדלת לאופציה כזו מאז החלה ההסלמה, וכעת נדמה שגם גדעון סער מקשה על המהלך.

לפי הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן 11', סער הבהיר ללפיד כי בשום אופן לא יצטרף לממשלת שינוי ללא נפתלי בנט מכיוון שלדבריו הוא מתנגד נחרצות להישענות הממשלה על הרשימה המשותפת, אף לא באופן זמני.

לפיד מבחינתו מתכנן לסגור השבוע את מפלגות המרכז - שמאל השוות לו 45 מנדטים. אם בסוף לא יצליח להרכיב קואליציה, יקדם בשבוע הבא הצעת חוק לפיזור הכנסת כדי לנסות למנוע מנתניהו להקים ממשלה.

עוד דווח הערב כי המו"מ בין ימינה לליכוד נמשך ובנט שוקל לסגור הסכם עם נתניהו גם 'בלי ממשלה', אך עדיין לא קיבל החלטה סופית בנושא.

גדעון סער נפתלי בנט יאיר לפיד המנדט להרכבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד