כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ממייסדי הישיבה בבית-אל

אבל בציונות הדתית: מו"ל העיתון המרכזי במגזר הלך לעולמו

לאחר שהתמודד עם מחלה קשה, ר' חנוך פיוטרקובסקי, ממייסדי ישיבת בני צבי בבית-אל ומו"ל עיתון 'בשבע', השיב הבוקר את נשמתו לבורא: "איש מופת בשילוב תורה עם דרך ארץ" | ההלוויה תצא היום בשעה 16:00 מהישיבה

אבל בציונות הדתית: מו"ל העיתון המרכזי במגזר הלך לעולמו
נר נשמה צילום: פלאש 90

אבדה גדולה: אחרי שהתמודד עם מחלה קשה, הבוקר (שלישי) ר' חנוך הכהן פיוטרקובסקי הלך לעולמו, והלוויתו תצא בשעות אחר הצהריים.

הרב חנוך היה מו"ל וחבר בהנהלת עיתון 'בשבע', העיתון המרכזי בציונות בדתית, והיה ממייסדי ישיבת בני-צבי, שבבית אל. הוא נאבק במחלת הסרטן, אך הבוקר כאמור הלך לעולמו.

‏"איש מופת בשילוב של תורה עם דרך ארץ, במידותיו ובהליכותיו", ספד עמנואל שילה עורך 'בשבע', "מנהל שתרם המון ניסיון תבונה ואיזון בכל הפורומים הניהוליים שבהם השתתף. אדם שהיה צנוע וחסר אגו כשם שהיה בעל סמכות והשפעה".

הרב חנוך הכהן פיוטרקובסקי\\צילום: אריה מינקוב

"‏היה למופת גם בגבורה ובפשטות שבה המשיך לעשות ולתרום ולחיות תוך כדי שנים של התמודדות עם המחלה שהלכה והחמירה. אבדה גדולה למשפחתו היקרה ולעוד גופים ציבוריים רבים ואנשים פרטיים שנהנו מתמיכתו ועצתו שניתנו בצניעות וביעילות", הוסיף.

גם יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ ספד: ‏"אבדן גדול מאוד לעם ישראל בכל כך הרבה מעגלים. איש אשכולות במובן הכי עמוק ורחב של המילה. חבל על דאבדין. ברוך דיין האמת".

ההלוויה תצא בשעה 16:00 מהישיבה הגבוהה בבית אל לבית העלמין בישוב בית אל. המשפחה יושבת שבעה בביתה שברחוב הנזיר 1 בישוב.

בשבע בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד