ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

'שפע שוק' מעניקה ללקוחותיה דבש ויין מתנה

רשת 'שפע שוק' נערכת להעניק 15 טון דבש וכ-8000 בקבוקי יין לחברי המועדון לקראת החג הבעל"ט על כל קניה מעל 350 ש"ח • מעל ל-80 אלף לקוחות כבר הצטרפו כחברי המועדון

'שפע שוק' מעניקה ללקוחותיה דבש ויין מתנה

מהלך שיווקי מפתיע מבית 'שפע שוק': תחת הכותרת "שפע של מתנות", הכריזה רשת 'שפע שוק' על מהלך שיווקי מיוחד, שטרם נראה עד כה בענף הקמעונאות החרדית, של הענקת 15 טון דבש וכ-8,000 בקבוקי יין לחברי מועדון הלקוחות של הרשת לקראת החגים.

חברי המועדון שיערכו את הקניות לקראת החג יופתעו כאשר על קניה מעל 350 ₪ תעניק להם הרשת מתנה לבחירה צנצנת דבש מהודרת 1 ק"ג או 2 בקבוקי מיץ ענבים 'מוסקט' (1.5 ליטר) חינם.

הפעילות שתיערך בין התאריכים כ"א – כ"ט באלול (31.08-08.09.10) תעניק לחברי מועדון ערך משמעותי נוסף והטבה חגיגית לקראת החג.

כרטיס המועדון 'שפע שוק' זכה להצלחה חסרת תקדים כאשר מאז השקתו לפני 4 חודשים הצטרפו למועדון הלקוחות למעלה מ-80,000 לקוחות. כרטיס המועדון מעניק מגוון הטבות ואפשרויות חסכון משמעותיות לאורך השנה כולה כאשר בנוסף עורכת הרשת ימי מכירה ייעודים ומבצעים בלעדיים לחברי המועדון בלבד.

מנהל רשת 'שפע שוק', ישראל קלרמן, מאשר את הפרטים ומוסיף, כי 'שפע שוק' נערכה למהלך מבעוד מועד מתוך מטרה ברורה להעניק ללקוחותיה ערך מוסף כלכלי נוסף לקראת החג מעבר המבצעים הטובים וימי המכירות לחברי המועדון. 'שפע שוק' גאה להוביל את השוק בעשייה בלתי מתפשרת לטובת לקוחותיה.

יצוין, כי המבצע הנוכחי מצטרף לשרשרת המבצעים "שנה של שפע" על מגוון מבצעים חגיגיים לחג ב-5 וב-10 שקלים בלבד, וחגיגת מבצעים במחלקות מוצרי חשמל וטקסטיל. ב'שפע שוק' מציינים, כי הפעילות הנוכחית תקפה גם בכפולות, כאשר בקניה כפולה מקבלים מתנה נוספת לבחירה עד גמר המלאי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד