י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תיעוד יוצא דופן

אחרי החתונה במאה שערים: החסידים רקדו בשילה

ה'מרכזניקים' שרקדו ביחד לקול צלילי שירי ויז'ניץ וחצר תולדות אברהם יצחק בשילה הקדומה, היו מנת חלקם של הבחורים יחד עם אברכי החסידות שהגיעו לחגוג עם בן הקהילה שנכנס תחת החופה אמש במאה שערים | וגם: מדוע החתן לא חבש שטריימל?

אחרי החתונה במאה שערים: החסידים רקדו בשילה
החסידים בריקוד אמש בחתונה צילום: צילומסך

הבחור יונתן ליבר, מבחירי ישיבת 'מרכז הרב', ישיבת הדגל של הציונות הדתית שנכנס תחת החופה ברחוב עונג שבת בשכונת מאה שערים בירושלים, תחת חסותה של חסידות תולדות אברהם יצחק, עורר התעניינות רבה לאחר הפרסום ב'בחדרי חרדים'. 

יממה אחרי הפרסום עולים פרטים נוספים על הקשר שלו עם החצר במאה שערים, מדובר בבחור שמגיע כבר שנים רבות יחד עם חבריו לשבתות וחגים אצל הרבי מתולדות אברהם יצחק, שלא כמו אחרים שבאים ואחר כך הם חוזרים לקהילה שלהם או לישיבה, הבחור ליבר ממש התקשר לקהילת תולדות אברהם יצחק והייתה לו כמיהה עזה שהחופה והחתונה תיחגג כאחד החסידים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי החתן ביקש מהרבי שיהיה מסדר הקידושין, לאחר הסכמת ראש הישיבה הגאון רבי יעקב שפירא ואכן הרבי הסכים, כמו כן רצה החתן לחבוש 'שטריימל' בחתונתו, והרבי אמר לו שיכבד את הוריו ולא ישנה מהלבוש כלום. 

החופה כאמור התקיימה במאה שערים ולבקשת החתן שתהיה חתונה חסידית, נסעו אברכים מהחסידות לרקוד בשמחה שנחגגה בשילה הקדומה, הריקודים שחרכו את הרשת גרמו להתרגשות גדולה. 

ישיבת מרכז הרב תולדות אברהם יצחק שילה הקדומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד