י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תיעוד ממעצר הימ"מ

הותר לפרסום: פוענח רצח שניר בוחבוט באשקלון

שני צעירים תושבי אשקלון, יואשמו ברצח שניר בוחבוט בעיר וניסיון רצח של אדם נוסף, זאת לאחר שהמשטרה הצליחה לפענח את המקרה המורכב | החשוד המרכזי אף שחזר את הרצח בזירה | בוחבוט ז"ל חזר לפני מספר שנים בתשובה והתקרב לרב אליעזר ברלנד | חבריו טוענים כי עזב את עולם הפשע

הותר לפרסום: פוענח רצח שניר בוחבוט באשקלון
שניר בובחוט ז"ל צילום: פייסבוק

המשטרה הודיעה הבוקר (שלישי) כי הצליחה לפענח את רצח שניר בוחבוט, חוזר בתשובה כבן 28 מאשקלון, וניסיון רצח של אדם נוסף. חקירת הרצח שהתרחש לפני כחודש וחצי הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש, לאחר אירוע ירי שאירע ברחוב בני עקיבא בעיר אשקלון, ממנו נהרג בוחבוט ואדם נוסף שנפצע באורח קשה מאוד.

פעולות החקירה של המשטרה, הובילו לאיתור זהותם של שני חשודים מרכזיים במעשה, בני 19 תושבי אשקלון ומעצרם לחקירה. כזכור, כוחות משטרה ובהם בלשי ימ"ר לכיש, יס"מ, הימ"מ, יחידת יואב ויחידות נוספות של המחוז הדרומי, פשטו על דירת מסתור, בה נעצרו 12 חשודים, כשברשותם עשרות אלפי שקלים במזומן, אקדח 'אייר סופט', סכינים, מכשירים ניידים ו-2 רכבים, שנתפסו ע"י השוטרים.

עם התקדמות החקירה, הצליחו חוקרי הימ"ר לבסס את התשתית הראייתית נגד 2 החשודים שנחקרו בחשד לעבירות רצח וניסיון רצח, ובתוך כך אף בוצע שחזור של הרצח בזירה ע"י אחד החשודים.

מעצרם הוארך מעת לעת, והיום לאחר העברת כלל חומרי החקירה לידי הפרקליטות, תוגש נגד 2 החשודים הצהרת תובע במסגרת דיון הארכת מעצרם בבית המשפט, תוך כוונה להגיש נגדם כתב אישום במהלך הימים הקרובים.

• בדירת מסתור: 12 נעצרו בחשד לחיסול שניר בוחבוט 


שניר ז"ל עם הרב ברלנד//צילום: פייסבוק

"חקירה יסודית של חוקרי הימ"ר, תוך שילוב אמצעים מתקדמים ויכולות הנמצאים בידי משטרת ישראל, הובילו לחשיפת זהותם של החשודים בעבירות הרצח וניסיון הרצח וביסוס תשתית ראייתית מוצקה נגדם, שהובילה כאמור להצהרת התובע והעמדתם לדין כבר בימים הקרובים", נמסר מהמשטרה.

בוחבוט, שהתגורר באשקלון, חזר לפני מספר שנים בתשובה. חבריו סיפרו כי למרות עברו הפלילי וקשריו לארגוני פשיעה, מאז שחזר בתשובה הפסיק לעסוק בפלילים. בתקופה האחרונה אף התקרב לקהילת שובו בנים ולרב אליעזר ברלנד.

בוחבוט רצח אשקלון אליעזר ברלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד